Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

YouTube hapert in Google Crome

Pagina: 1
Acties:

• KL1987
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-11 14:01
Opeens sinds een paar dagen als ik via Google Crome een video afspeel van YouTube, dan hapert het geluid constant. Nu opende ik YouTube vandaag via Internet Explorer en was het geluid gewoon prima ! Dus het heeft met Google Crome te maken.

Iemand een idee wat ik kan proberen ?

Ik heb al de cookies en geschiedenis verwijderd, zonder succes.
Heb ook al wat plugins en extencies aan en uit gezet, maar helaas.

• boostie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14:39
Hardwareversnelling uitschakelen.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Welk OS? Welke hardware? Welke versie van Chrome? Gebruik je plugins en/of addons? Is alles (inclusief drivers van je OS) compleet up-to-date?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Wat heb je opeens sinds een paar dagen aan wijzigingen aangebracht op je PC zoals updates (voor het OS of voor applicaties), gewijzigde drivers etc. Zoals D4NG3R in "YouTube hapert in Google Crome" aangeeft, hebben we echt meer info nodig.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• KL1987
D4NG3R schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 00:49:
Welk OS? Welke hardware? Welke versie van Chrome? Gebruik je plugins en/of addons? Is alles (inclusief drivers van je OS) compleet up-to-date?
Windows Vista (Service Pack 2). Welke hardware moet ik vermelden ? Google Crome (Versie 44.0.2403.157 m). Plug-ins. Windows Updates en Google Crome zijn up to date, alleen de OS drivers niet allemaal.
MAX3400 schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 11:11:
[...]

Wat heb je opeens sinds een paar dagen aan wijzigingen aangebracht op je PC zoals updates (voor het OS of voor applicaties), gewijzigde drivers etc. Zoals D4NG3R in "YouTube hapert in Google Crome" aangeeft, hebben we echt meer info nodig.
Zelf heb ik geen wijzigingen aangebracht, maar Windows Update heeft wel wat updates uitgevoerd, maar dat gebeurt zo vaak.

• KL1987
Een lange tijd haperend geluid gehad, van alles geprobeerd maar niks hielp.
Vandaag opeens weer normaal geluid, zonder er zelf iets aan gedaan te hebben ! :)

Gisteravond had ik weer windows updates, die zullen het wel gefixt hebben denk ik.

Topic kan gesloten worden.
Pagina: 1