Goede dag, ik heb wat problemen met mijn ps4.. en heb er tot op heden geen oplossing voor gevonden. Het downloaden van updates, games, etc etc gaat zo traag.. Mijn verbinding is goed.. download 40gb games op mijn desktop binnen 15 tot 20 min, maar mijn ps4 lijkt daar moeite mee te hebben..
(PS4 Geeft niet je volledige download speed en dat weet ik.. maar met 100kbps downloaden is ook niet echt goed..)
Ik vroeg me af of mensen al een goede oplossing gevonden hebben..
Ik het het volgende geprobeerd:
Portforwarding
DMZ
DNS
MTU
Rust Mode
Pauzeren - Starten
Modum resetten
(Al mijn apparaten zijn verbonden met kabel)
Nu zit ik eraan te denken om mijn ps4 op te sturen omdat ik het gevoel heb dat ik gewoon een slechte netwerkpoort heb..ik weet dat ze nieuwe type modelen hebben CH-1200, waar wat dingen aan veranderd zijn.. (Niet qua game ervaring)
Maar de vraag gaat meer uit naar mensen die er misschien een goede oplossing voor gevonden hebben..
De ps4 geeft wel aan dat ik een snelheid van ongeveer 50mb download en 8mb upload heb.. dus vind het raar dat me downloads zo langzaam gaan..
(PS4 Geeft niet je volledige download speed en dat weet ik.. maar met 100kbps downloaden is ook niet echt goed..)
Ik vroeg me af of mensen al een goede oplossing gevonden hebben..
Ik het het volgende geprobeerd:
Portforwarding
DMZ
DNS
MTU
Rust Mode
Pauzeren - Starten
Modum resetten
(Al mijn apparaten zijn verbonden met kabel)
Nu zit ik eraan te denken om mijn ps4 op te sturen omdat ik het gevoel heb dat ik gewoon een slechte netwerkpoort heb..ik weet dat ze nieuwe type modelen hebben CH-1200, waar wat dingen aan veranderd zijn.. (Niet qua game ervaring)
Maar de vraag gaat meer uit naar mensen die er misschien een goede oplossing voor gevonden hebben..
De ps4 geeft wel aan dat ik een snelheid van ongeveer 50mb download en 8mb upload heb.. dus vind het raar dat me downloads zo langzaam gaan..
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2015 00:21 ]