Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Waterval
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-10 14:39
Hallo,

Ik heb een korte tijd nu de Note 4 en in heb hem in een sporthoesje gedaan om mijn arm en toen ik terugkwam van sporten was het scherm zwart en de opgelichte knopjes onderaan doen het nog wel.
Zou het kunnen zijn dat er door het hoesje toetsen zijn ingedrukt en zo het scherm is gedempt?
Ik heb hem al een paar keer opnieuw opgestart en de batterij eruit gehaald, maar dat werkt niet.
Of is hij echt stuk?
Of is hij ook in de fabrieksstand te krijgen door een of andere toetsencombinatie?

Verwijderd

Ik denk dat je scherm helderheid op de laagste stand staat. Dan zie je echt niks meer.
Probeer eens het menu naar beneden te swipen en dan op automatisch te drukken (rechterkant scherm +/- 2 cm naar beneden)...anders terug naar fabrieksinstellingen.
Succes hopelijk werkt die zo weer.

• Waterval
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-10 14:39
Ik had een chat aangevraagd met samsung en die legde uit om een harde reset te doen maar ik kreeg nog steeds geen beeld dus hij moet toch worden opgestuurd.

Verwijderd

Waterval schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 09:26:
Ik had een chat aangevraagd met samsung en die legde uit om een harde reset te doen maar ik kreeg nog steeds geen beeld dus hij moet toch worden opgestuurd.
Jammer dan heb je alles geprobeerd.
Hopelijk heb je je Note 4 weer snel terug, succes i.e.g.!!