Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Daniel_SJD
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-07 14:12
Door een stomme actie per ongeluk een foto-album verwijderd. Is er iemand die weet of en hoe je de verwijderde foto's terug kan halen?

Het gaat om:

- Een LG G4 (via Vodafone)
- Foto's die op het interne geheugen opgeslagen waren

Wat ik al geprobeerd heb:

- Verschillende apps gedownload (photo recovery), allen waren ze niet succesvol
- Jihosoft recovery software gedownload en mijn telefoon laten scannen, ook zonder succes
- Phone recovery software van wondershare gedownload en in developer mode en via one-click root getracht de foto's terug te halen, maar de software identificeert de telefoon niet en hoewel hij wel scant, zegt hij op een gegeven moment dat het niet lukt en adviseert om hem te rooten en het dan nogmaals te proberen. Dat heb ik niet gedaan ivm garantie

Als iemand nog suggesties heeft waarbij rooten niet nodig is, pls let me know!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verschillende apps gedownload
Ai! Daar is het eigenlijk al afgelopen met de kans 100% van je foto's te redden. Op media waar verwijderde data van recovered moet worden, moet je NIET meer schrijven. Deze kan dan namelijk erg makkelijk over de oude bestanden geschreven worden, wat het terughalen zo goed als onmogelijk maakt.

Ik kan je verder niet echt helpen (ik heb geen ervaring met het recoveren van telefoons) maar echt veel kans geef ik je niet meer. Ik verwacht dat je iets moet (had moeten) doen via ADB/Fastboot om zo direct van de telefoon te kunnen lezen, zonder software te hoeven schrijven op de telefoon.

Richt a.u.b. nu voor de toekomst een backupplan in. Denk hierbij aan een Dropbox automatische upload, of wellicht backupsoftware van LG. Maar zorg dat je dit vooraf voor mekaar hebt.

[ Voor 12% gewijzigd door Room42 op 22-08-2015 21:37 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron