Door een stomme actie per ongeluk een foto-album verwijderd. Is er iemand die weet of en hoe je de verwijderde foto's terug kan halen?
Het gaat om:
- Een LG G4 (via Vodafone)
- Foto's die op het interne geheugen opgeslagen waren
Wat ik al geprobeerd heb:
- Verschillende apps gedownload (photo recovery), allen waren ze niet succesvol
- Jihosoft recovery software gedownload en mijn telefoon laten scannen, ook zonder succes
- Phone recovery software van wondershare gedownload en in developer mode en via one-click root getracht de foto's terug te halen, maar de software identificeert de telefoon niet en hoewel hij wel scant, zegt hij op een gegeven moment dat het niet lukt en adviseert om hem te rooten en het dan nogmaals te proberen. Dat heb ik niet gedaan ivm garantie
Als iemand nog suggesties heeft waarbij rooten niet nodig is, pls let me know!
Het gaat om:
- Een LG G4 (via Vodafone)
- Foto's die op het interne geheugen opgeslagen waren
Wat ik al geprobeerd heb:
- Verschillende apps gedownload (photo recovery), allen waren ze niet succesvol
- Jihosoft recovery software gedownload en mijn telefoon laten scannen, ook zonder succes
- Phone recovery software van wondershare gedownload en in developer mode en via one-click root getracht de foto's terug te halen, maar de software identificeert de telefoon niet en hoewel hij wel scant, zegt hij op een gegeven moment dat het niet lukt en adviseert om hem te rooten en het dan nogmaals te proberen. Dat heb ik niet gedaan ivm garantie
Als iemand nog suggesties heeft waarbij rooten niet nodig is, pls let me know!