Oplichter actief op tweakers

Pagina: 1
Acties:
  • 423 views

• Dhr.v
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 29-04-2025
Hallo

Ik weet niet waar ik dit beste kan plaatsen maar zal het hier doen.
Het gaat om de advertentie:
MSI GeForce GTX 980 GAMING 4G aangeboden

Door ricardod1994

Gisteren contact gehad via marktplaats wil er een lage prijs voor hebben. Wou ophalen maar kan niet ivm vakantie. hij kon het beter via zijn vakantie adres verzenden.
Kreeg gister ook waarschuwing via marktplaats dat het ging om een oplichter en dat zijn profiel verwijderd is

LG OLED 65C7 + 48CX - Denon 4700 + 7x B&W VM1 + B&W PV1D - Xbox Series X - Playstation 5 - Nintendo Switch

• ColonelPhantom
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 30-12-2025
Hoewel ik geen modje ben ofzo, denk ik dat je dit het beste kan doen door de advertentie te rapporteren :)

Bedankt! - Gamer - Tweaker - Retrogaming - Een dag niet getweakt is een dag niet geleefd

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-01 09:07

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Tip voor een volgende keer, meldt dit soort dingen via het V&A-meldpunt (te vinden bij iedere advertentie) en/of in het V&A-feedback forum.

Toevallig dat ik dit topic nu in de active-topics zag staan anders had ik het dus niet gezien en kon ie hier nog actief zijn. Nu is de betreffende gebruiker gebanned.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• Dhr.v
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 29-04-2025
Oke zal het volgende keer zo doen.
Maar ben nieuw hier en wist niet hoe of wat ik moest doen

LG OLED 65C7 + 48CX - Denon 4700 + 7x B&W VM1 + B&W PV1D - Xbox Series X - Playstation 5 - Nintendo Switch

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:14

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Is inmiddels opgelost, bedankt voor het doorgeven ook al is het niet via de daarvoor eigenlijk bedoelde weg ;)
Ik doe hem dicht.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.