LG OLED 65C7 + 48CX - Denon 4700 + 7x B&W VM1 + B&W PV1D - Xbox Series X - Playstation 5 - Nintendo Switch
Hoewel ik geen modje ben ofzo, denk ik dat je dit het beste kan doen door de advertentie te rapporteren
Bedankt! - Gamer - Tweaker - Retrogaming - Een dag niet getweakt is een dag niet geleefd
Tip voor een volgende keer, meldt dit soort dingen via het V&A-meldpunt (te vinden bij iedere advertentie) en/of in het V&A-feedback forum.
Toevallig dat ik dit topic nu in de active-topics zag staan anders had ik het dus niet gezien en kon ie hier nog actief zijn. Nu is de betreffende gebruiker gebanned.
Toevallig dat ik dit topic nu in de active-topics zag staan anders had ik het dus niet gezien en kon ie hier nog actief zijn. Nu is de betreffende gebruiker gebanned.
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Oke zal het volgende keer zo doen.
Maar ben nieuw hier en wist niet hoe of wat ik moest doen
Maar ben nieuw hier en wist niet hoe of wat ik moest doen
LG OLED 65C7 + 48CX - Denon 4700 + 7x B&W VM1 + B&W PV1D - Xbox Series X - Playstation 5 - Nintendo Switch
Is inmiddels opgelost, bedankt voor het doorgeven ook al is het niet via de daarvoor eigenlijk bedoelde weg 
Ik doe hem dicht.
Ik doe hem dicht.
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Dit topic is gesloten.
![]()