Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nieuwe laptop voor Gamen/Gamedesign 800~1200(max)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste mensen van Tweakers!

Hieronder staan alle specificatie die nodig zijn, mochten er dingen ontbreken dan hoor ik het graag, ik heb vanavond iets anders dus ik zal morgen zo snel mogelijk de topic updaten met de dingen die ontbreken!

Wat ga je met je laptop doen? Hij moet games kunnen runnen hoeft niet per se alles op ultra zolang ze maar degelijk zijn (high op GTA ofzo), maar ook gamedesign programmas zoals Unity3D en Maya Autodesk kunnen runnen. Windows heeft grote voorkeur en zoals hierboven gezegd games moeten kunnen worden gerunned en gamedesign programmas ook

Wat is je budget? 800~1200, waarbij de voorkeur heeft dichterbij de 800 te zitten, 1200 is echt wel de uiterlijk max, maar dan zullen hier wel goeie redenen voor moeten zijn, waarom 800 niet voldoende zou zijn.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen? De laptop zal vaak meegaan naar de studie en vervolgens weer naar huis, dus hou rekening met zeker meerdere keren dagelijks verplaatsen van de laptop.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik sta open voor alle merken, zolang er maar redelijk aanname is dat het een goed merk is :)

Alvast bedankt beste mensen van Tweakers de vorige keer was jullie advies geweldig dus ik ga er van uit dat het deze keer net zo goed zal zijn!

:)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2015 18:11 ]

• rkeetje
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17-04-2024
Jammer dat je zelf al niet iets wat je leuk lijkt hebt opgezocht, maar ik denk dat je met 1 van deze wel een heel eindje gaat komen.

http://tweakers.net/price...ard-pro%29/specificaties/

http://tweakers.net/price...-571g-58vr/specificaties/

tweakers.net/pricewatch/4...1jk-t7124h/specificaties/ (maar deze is wel groot om elke dag mee te nemen)

edit:

Je kan ook in de best buy guides kijken daar staan soms ook leuke laptops bij:

http://tweakers.net/zoeke...pX0lEqSExPDc6sSlWyMjWoBQA

bijvoorbeeld deze:
http://tweakers.net/price...-cn079h-be/specificaties/

[ Voor 26% gewijzigd door rkeetje op 22-08-2015 19:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb daadwerkelijk niet genoeg ervaring met laptops om daar zelf over te oordelen, ik had wel even rondgekeken, maar alles waar ik op kwam was naar mijn mening bij uitstek niet goed genoeg. Overigens zijn deze 3 zeker redelijk suggesties.

• LigeTRy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10:03
Zelf ben ik in het bezit van een MSI GE-70 2QD Apache, Ik ben zeer te spreken over de prestaties en uiterlijk van deze laptop (17"), Deze laptop is bij Bol.com in prijs verlaagd.
Neem hier een kijkje naar.

Voordelen:
Robuust Design (aluminium)
Goed gametoetsenbord
GTX950m Videokaard (speelt bijna alles op ultra high)
Goede koeling

Nadelen:
17" kan te groot zijn om mee te nemen
Oplader is relatief groot.

Ik hoop dat je hier iets mee kan.

http://tweakers.net/pricewatch/438357/msi-ge70-2qd-699nl-(apache).html

[ Voor 14% gewijzigd door LigeTRy op 22-08-2015 23:03 ]

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11 10:54

Vidra

Vragen?

wessel145 schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 23:02:
Zelf ben ik in het bezit van een MSI GE-70 2QD Apache, Ik ben zeer te spreken over de prestaties en uiterlijk van deze laptop (17"), Deze laptop is bij Bol.com in prijs verlaagd.
Neem hier een kijkje naar.

Voordelen:
Robuust Design (aluminium)
Goed gametoetsenbord
GTX950m Videokaard (speelt bijna alles op ultra high)
Goede koeling

Nadelen:
17" kan te groot zijn om mee te nemen
Oplader is relatief groot.

Ik hoop dat je hier iets mee kan.

http://tweakers.net/pricewatch/438357/msi-ge70-2qd-699nl-(apache).html
Dit is een zogenoemde desktopvervanger ... dat is niet handig als de laptop 2-3x per dag tas in en uit moet. Daarnaast is het gewicht daarbij nog best fors te noemen. De TS kan beter kiezen voor een 15" modelletje.

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Verwijderd schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 18:53:
. Overigens zijn deze 3 zeker redelijk suggesties.
Wat moet er beter aan dan? Wat maakt ze redelijk? Als je zo vaag blijft dan kunnen we je niet echt helpen. Heb je de pricewatch al gevonden? Daar kun je filters instellen en dan komen er een x aantal kandidaten uit.

Kom zelfs eens met een voorstel :).

Edit: en leesvoer
LAA beleid

[ Voor 6% gewijzigd door EWK op 23-08-2015 13:30 ]

Hoi!

Verwijderd

Topicstarter
Check! Nou het feit dat er een GTX950 inzit is eigenlijk de voornaamste reden dat hij me zeer aanspreekt als een goede aankoop. Zoals zelf hierboven wordt genoemd is de pricewatch: MSI GE70 2QD-699NL (Apache) te zwaar om dagelijks meerdere keren mee te nemen, dus vandaar dat deze naar mijn mening niet compleet geschikt is voor de wensen.

pricewatch: Acer Aspire V17 VN7-571G-58VR deze heeft aan geheugen, videokaart en grote eigenlijk de perfecte eigenschappen, net zoals pricewatch: MSI GP60-2QFi741BFD (Leopard Pro)

Echter heb ik geen idee verder wat nou het verschil maakt tussen de ene en de andere laptop, zelfs na het lezen van verschillende fora topics hierover.

Mijn vraag echter sorry dat deze misschien niet geheel duidelijk is geweest:

Wat maakt de 2 laptops die hierboven staan genoemd nou beter dan de anderen, in hoeverre verschillen de processoren van deze laptops en wat zijn de opties voor een SSD in een laptop en hoeveel meer zou een laptop gaan kosten als dit erin zou moeten?

Ik hoop dat ik hiermee alles een beetje verduidelijkt heb!

• rkeetje
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17-04-2024
hier zie je precies de verschillen tussen de 2 laptops. MSI is op de meeste punten waar het verschilt net iets beter alleen daar betaal dan ook meer voor. Het is maar of je daar het geld voor over heb.

Verwijderd

Topicstarter
Heren, hartelijk dank ik heb hier meer dan genoeg informatie mee! Wederom geweldig advies, nogmaals bedankt!
Pagina: 1