Advertenties op Speurders én Google

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• be3a18
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-09 17:28
Ik heb inmiddels meerdere keren een advertentie op Speurders.nl gezet. Zelfs als dit goed gaat (ik bedoel géén foutmeldingen na het plaatsen van de advertentie), zijn deze advertenties niet terug te vinden via Google. Speurders heeft mij in ieder geval één keer mede gedeeld dat zij daar niks aan konden doen. Hét lag em aan Google... Nu heb ik weer hetzelfde probleem en de helpdesk vraagt mij welke zoektermen ik gebruik. Dat laatste maakt dus niks uit, daar ben ik al achter gekomen.

Kan iemand mij vertellen hoe Google hierbij te werk gaat? Kan Speurders hier inderdaad niks aan doen?

Groeten uit het Hooge Noorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

Onbekend

...

Ik zie dat Speurders.nl gewoon alle zoekmachines toelaat, en verder niets blokkeert. Het lijkt dus inderdaad aan Google te liggen.

Het zou kunnen zijn dat Google maar 1 pagina per seconde van deze website mag lezen, en dat Google dus gewoonweg niet bij jouw advertentie is aangekomen.

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Google heeft 20 miljoen pagina's van speurders geïndexeerd: https://www.google.nl/search?q=site%3Aspeurders.nl Ik weet niet hoeveel pagina's ze in totaal hebben, maar het lijkt me toch een aardig aantal. Dat jouw advertentie er niet bijzit, is mogelijk gewoon pech.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• be3a18
Heel mooi dat er 20 miljoen pagina's van Speurders geïndexeerd zijn. Maar waarom vallen nieuw geplaatste advertenties buiten de boot? Ik heb de zoektermen nota bene in de koptitel van de advertentie staan... En nog vindt Google niks. Eén of meer dagen wachten helpt ook niks. En dit geld voor ALLE advertenties die ik plaats. Dat ik elke keer "pech heb" (om het zo maar te zeggen), lijkt mij sterk. Sterker nog, het is mij nog NOOIT gelukt een advertentie bij Speurders terug te vinden met Google. Zelfs NIET na het gebruik maken van de diverse promotie opties. Volgens mij gaat er bij Speurders systematisch iets fout, anders kan ik het niet verklaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:56
Zoekmachines hebben nu eenmaal wat tijd nodig om over de sites heen te 'crawlen'. Nieuwe pagina's verschijnen dus niet real-time in Google. Daar kunnen weken overheen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvrhrln
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-11-2023
Neem een AdWords account ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• be3a18
"kunnen weken over heen gaan..." Sorry hoor, ik kan dat niet geloven. Google heeft 20 miljoen pagina's geïndexeerd van Speurders, maar daar zit nooit ("over een paar weken..." is dan gelijk aan nooit) iets nieuws bij??? Dan zet geen mens meer iets op Speurders, als het niet/nooit meer terug te vinden is.

Nog even over AdWords, ik word bijna dood gegooid met folders van Google bij de bladen Computer Totaal én PCM. Elke maand is het raak. Kan ik de aanbieding op zo'n folder hiervoor gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

be3a18 schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 19:00:
"kunnen weken over heen gaan..." Sorry hoor, ik kan dat niet geloven.
Sorry, maar of je het nou gelooft of niet, het is zo. Het hangt er maar net vanaf hoe makkelijk die nieuwe advertenties te vinden zijn, want Google crawlt niet meerdere keren per dag alle pagina's, en zeker niet voor een site met pagerank 6. Bij een site met die rank zal het inderdaad geen weken duren, maar het is ook zeker niet per se diezelfde dag nog geïndexeerd, ongeacht wat je gelooft. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digihelp ®
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-09 07:37
Je kan het wellicht wel versnellen door de URL van de advertentie aan google door te geven op
https://www.google.com/we...bmit-url?continue=/addurl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShitHappens schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 18:20:
Zoekmachines hebben nu eenmaal wat tijd nodig om over de sites heen te 'crawlen'. Nieuwe pagina's verschijnen dus niet real-time in Google. Daar kunnen weken overheen gaan.
Tweakers is regelmatig binnen een half uur geïndexeerd - het is vaker gebeurd dat ik een net gepost topic bij een search als één van de eerste resultaten te zien kreeg :)

Iedere keer denk je Goh, dat is precies hetzelfde probleem, handig! :')

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2015 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

Onbekend

...

Heb je ook opgemerkt dat Tweakers.net relatief snel is t.o. Speurders.nl ? Doordat die pagina's langer laden, wordt zo'n server/verbinding zwaarder belast.

En misschien gebruikt Google wel de rss-feeds om recente veranderingen te detecteren.

Speel ook Balls Connect en Repeat

Pagina: 1