Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Sinds vandaag heb ik problemen met mijn HTC One S. Als ik op de powerknop druk gaan de drie touch screen knoppen knipperen, terwijl ik hem al een tijdje in verschillende opladers heb gedaan. Als ik de powerknop langer ingedrukt houd knipperen ze 15 keer. Vervolgens krijg ik het 'HTC quietly brilliant' scherm, waarna het beeld weer zwart word en ik opnieuw kan beginnen. Ben radeloos en zie nergens op internet een oplossing. Zou één van jullie de oplossing weten?

Alvast bedankt _/-\o_

• IThom
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 12-09 20:54
Gokje, je hebt geprobeert een andere rom te flashen en dit gebeurde na de reboot?
Probeer de telefoon uit te zetten (powerknop ingedrukt houden totdat de touchbuttons 15x geknippert hebben).
Daarna staat de telefoon als het goed is uit en kun je de telefoon in recoverymodus opstarten (volume down ingedrukt houden en dan de powerbutton). Als je via de recovery en backup hebt gemaakt kun je die dan herstellen en anders kan je gebruik maken van een RUU (ff googlen)