Toon posts:

MBP berichten blijven ongelezen na open op iPhone

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op mijn MBP onder andere berichten aan staan zodat ze ook op me laptop binnenkomen. Echter merk ik constant dat als ik bijvoorbeeld een bericht lees op me iPhone of verwijder deze nog steeds ongelezen op mijn MBP blijft staan.

Is dit normaal of kan ik hier iets aan doen dat ik ze maar 1 keer hoef te lezen en te verwijderen ipv op elk device opzich?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:44
Verwijderd schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 13:52:
Ik heb op mijn MBP onder andere berichten aan staan zodat ze ook op me laptop binnenkomen. Echter merk ik constant dat als ik bijvoorbeeld een bericht lees op me iPhone of verwijder deze nog steeds ongelezen op me MBP blijft staan.

Is dit normaal of kan ik hier iets aan doen dat ik ze maar 1 keer hoef te lezen en te verwijderen ipv op elk device opzich
Nee dit is niet normaal. Heb je je iMessage precies op dezelfde wijze ingelogd op zowel je telefoon als je MacBook?

Zou je iets meer moeite kunnen steken in het schrijven van een fatsoenlijke post? Het is niet "me laptop" maar "mijn laptop". En een vraagteken in je laatste zin maakt de boel ook leesbaarder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eerlijk gezegd niet gekeken naar het inloggen van deze functie omdat dit bij de installatie van zowel mijn iPhone als mijn MBP meteen ingesteld is. Ik zal hier vanavond voor de zekerheid naar kijken en ze op beide opnieuw instellen. Is het niet zo dat deze functie iMessage onafhankelijk is en voor zowel iMessage als SMS-berichten geldt?
Volkan1984 schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 16:47:
Zou je iets meer moeite kunnen steken in het schrijven van een fatsoenlijke post? Het is niet "me laptop" maar "mijn laptop". En een vraagteken in je laatste zin maakt de boel ook leesbaarder.
Ik weet niet waar je het over hebt ;)