Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Win10 Windows Defender werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi all,

Gezien ik onlangs mijn AVAST van mijn desktop heb verwijderd omdat deze licentie verlopen was, ben ik eerlijk gezegd ook niet langer van plan om te betalen voor een virusscanner. Dus ik dacht: Ik heb nu toch Win10 helemaal up-en-running, dus dan gebruik ik gewoon Win Defender....

Niet dus, ik krijg deze op geen enkele mogelijkheid ingeschakeld, terwijl er geen andere AV op mijn pc draaiende is (of geinstalleerd).

Heeft iemand een idee over hoe ik dit het beste kan oplossen, of misschien is er iemand met een beter advies voor een gratis beveiliging ipv Windows Defender?

• oheng
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-11 00:20
Ik heb eerlijk gezegd zoiets van: kun je niet beter uitvissen waarom Defender niet werkt? Want Defender is afhankelijk van allerlei Windows onderdelen, dus als die niet goed werken, is er misschien een groter probleem.

Wat voor foutmelding krijg je? Wat zegt de eventviewer? Werkt Windows update wel?

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:28

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Kijk eens in je log boek wat er gebeurd als je defender inschakeld ( win+r eventvwr.msc en enter )

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Verwijderd

Topicstarter
Dat lijkt me nou net het probleem....
Defender start niet eens op, ik kan m niet eens openen (laat staan instellingen aanpassen etc)

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Hoe kan je licentie verlopen van iets wat gratis is..?

Het Avast pakket is gratis, je kunt optioneel betalen voor extra 'services' maar dit is zeker niet verplicht. Met het basis pakket heb je een allround scanner waar niks aan ontbreekt.

[ Voor 63% gewijzigd door NeoMe op 22-08-2015 11:57 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Verwijderd

Topicstarter
lees goed.....

Verwijderd

Topicstarter
ik had de betaalde versie van avast waarna ik duidelijk zei "niet langer" te willen betalen

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Oké en je neemt dus geen genoegen met de onbetaalde versie..?

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• oheng
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-11 00:20
Verwijderd schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 11:55:
Dat lijkt me nou net het probleem....
Defender start niet eens op, ik kan m niet eens openen (laat staan instellingen aanpassen etc)
Ik zit even niet achter een w10 machine, maar kun je de defender service starten?

Uitvoeren -> Services.msc
Pagina: 1