Sinds de recente DDoS aanvallen op de DNS servers van Ziggo, krijg ik mijn internet thuis maar niet goed.
Zodra ik een website wil bezoeken krijg ik de melding in Chrome: DNS_PROBE_FINISHED_NO_INTERNET
Ik heb al diverse dingen geprobeerd, die zal ik hieronder zal benoemen:
1. Verse Windows 7 installatie (incl AVG antivirus), dit moest al gebeuren;
2. Andere DNS servers (o.a. die van google) geprobeerd software matig en direct in de router geforced;
3. ipconfig /flushdns en ipconfig /renew gedaan in de command prompt;
4. Modem en kabel uit de pc gehaald voor 10 minuten en daarna weer opnieuw aangezet en ingeplugd.
Dit begint behoorlijk frustrerend te worden en heb Ziggo al gebeld, maar die zeiden dat het signaal van mijn modem goed is en dat het toch echt aan mijn kant zou moeten zitten, terwijl ik voor hun storing nooit problemen heb gehad.
Zodra ik een website wil bezoeken krijg ik de melding in Chrome: DNS_PROBE_FINISHED_NO_INTERNET
Ik heb al diverse dingen geprobeerd, die zal ik hieronder zal benoemen:
1. Verse Windows 7 installatie (incl AVG antivirus), dit moest al gebeuren;
2. Andere DNS servers (o.a. die van google) geprobeerd software matig en direct in de router geforced;
3. ipconfig /flushdns en ipconfig /renew gedaan in de command prompt;
4. Modem en kabel uit de pc gehaald voor 10 minuten en daarna weer opnieuw aangezet en ingeplugd.
Dit begint behoorlijk frustrerend te worden en heb Ziggo al gebeld, maar die zeiden dat het signaal van mijn modem goed is en dat het toch echt aan mijn kant zou moeten zitten, terwijl ik voor hun storing nooit problemen heb gehad.