Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

touringcar huren

Pagina: 1
Acties:
  • 980 views

• MuisM4t
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Voor een studievenement in Oostenrijk overwegen we een bus te huren.

Wat zou Eindhoven-Wenen v.v. ongeveer kosten o.b.v. 40 personen? In het verleden heb ik gebruikgemaakt van verschillende websites die touringcar bedrijven offertes laat uitbrengen, maar de plannen zijn nog iets te prematuur om offertes aan te gaan vragen.

Daarnaast was ik benieuwd of het de moeite waard is om over de grens te shoppen. Is het goedkoper om een bus in Duitsland te huren?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Je kunt toch gewoon een paar bedrijven bellen voor een schatting?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• MuisM4t
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Dat is waar. Na een hele dag achter de computer vergeet je soms dat er ook nog zoiets als een telefoon bestaat 8)7

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ben wel benieuwd wat zoiets zou kosten dus laat even weten.... ;)

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:58

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Verwijderd

*spam*

[ Voor 95% gewijzigd door Señor Sjon op 06-12-2016 14:06 ]

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:58

Sport_Life

Solvitur ambulando

Vergeet ook niet te kijken wat vliegtickets kosten, kan nog weleens meevallen.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:19

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Modbreak:Ik vermoed dat ze zelfs lopend inmiddels al wel aangekomen zullen zijn. Beetje erg nutteloze kick van een topic uit 2015 dus... Slotje!

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.