[iOS] Kan geen nieuw e-mailaccount toevoegen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-04-2024
Hallo iedereen,

Ik ben nu begonnen aan een nieuwe opleiding. Bij deze opleiding heb ik een mail-adres van de school gekregen die gebruikt wordt voor alle informatie wat betreft school. Ik wilde deze email synchroniseren met mijn iphone, zodat ik alle mails meteen op de iphone krijg en ik niet altijd na de pc moet gaan. Ik heb op mijn iphone ook mijn eigen mail al ingesteld. Meerdere mensen die ik ken en ook studenten van diezelfde school heb meerdere mails op hun iphone. Sommige zelfs 4/5 stuks.

Ik weet hoe ik een extra mail moet toevoegen. De functie is bij mij echter niet beschikbaar. Hopelijk kunnen jullie mij iets verder helpen.

Wanneer ik na instellingen ga is icloud al grijs gedrukt. Hier kan ik dus NIET op klikken. Wanneer ik naar "Mail, Contacten, Agenda" ga, staat alles onder accounts grijs gedrukt. (icloud, Hotmail, nieuw account en nieuwe gegevens) Op deze vier dingen kan ik dus NIET drukken. Ik moet echter op nieuw account klikken om een nieuw email-adres toe te voegen aan mijn bestaande email.

Ik heb het al tientallen keren bij andere gedaan. Ik weet dus precies hoe het moet. Bij de rest kan je gewoon op "nieuw account" klikken Alleen bij mij zelf lukt dit dus niet.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Edit:

Alvast bedankt voor jullie moeite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:35
Staan er 'Restrictions' aan op je iPhone? Dit kan je vinden onder Settings -> General -> Restrictions. Staat dit aan en zo ja, even kijken bij 'Accounts'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-04-2024
Fuwor schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 02:29:
Staan er 'Restrictions' aan op je iPhone? Dit kan je vinden onder Settings -> General -> Restrictions. Staat dit aan en zo ja, even kijken bij 'Accounts'.
Je bent een held! Had dat inderdaad aan staan. Nu kan ik wel alles aanpassen. Bedankt!