Hallo allen,
Sinds een week of 2 zitten wij met een interessant probleem waarbij ik hulp nodig heb bij het debuggen...
Symptomen:
Als ik muziek afspeel via spotify connect op een Onkyo tx-nr-636 stotterd het geluid om de 10 - 30 seconden een halve seconde tot seconde (lijkt wel of hij moet bufferen).
Gegevens netwerk en apparatuur:
Het probleem doet zich voor bij 2 stuks Onkyo TX-NR636.
Wij hebben de experiabox 9 waarvan de wifi uit staat met de knop op de zijkant
Internet abonnement is een 100/100Mbit van KPN
Het wifinetwerk bestaat uit 3 Unifi UAP Pro's
Afspelen wordt geïnitieerd vanaf een android telefoon (xperia z3, LG G4) of een PC (Core I7, 8Gb)
Bij het afspelen op 1 van de aparaten zonder spotify connect gaat probleemloos.
Ook het casten van Netflix op 3 apparaten tegelijk gaat zonder problemen.
Wie oh wie heeft een idee?
Frans
EDIT: Ineens kreeg ik een helder moment en heb ik Tunein ook even geprobeerd. Ook die stottert, dus het lijkt op meerdere streamingdiensten een probleem te zijn... Hij stottert daar wel iets minder vaak...
EDIT2: Bedraad gaat alles goed. Het probleem is dus een combi tussen de UAP Pro en de Onkyo (en de Experiabox v9?)
Sinds een week of 2 zitten wij met een interessant probleem waarbij ik hulp nodig heb bij het debuggen...
Symptomen:
Als ik muziek afspeel via spotify connect op een Onkyo tx-nr-636 stotterd het geluid om de 10 - 30 seconden een halve seconde tot seconde (lijkt wel of hij moet bufferen).
Gegevens netwerk en apparatuur:
Het probleem doet zich voor bij 2 stuks Onkyo TX-NR636.
Wij hebben de experiabox 9 waarvan de wifi uit staat met de knop op de zijkant
Internet abonnement is een 100/100Mbit van KPN
Het wifinetwerk bestaat uit 3 Unifi UAP Pro's
Afspelen wordt geïnitieerd vanaf een android telefoon (xperia z3, LG G4) of een PC (Core I7, 8Gb)
Bij het afspelen op 1 van de aparaten zonder spotify connect gaat probleemloos.
Ook het casten van Netflix op 3 apparaten tegelijk gaat zonder problemen.
Wie oh wie heeft een idee?
Frans
EDIT: Ineens kreeg ik een helder moment en heb ik Tunein ook even geprobeerd. Ook die stottert, dus het lijkt op meerdere streamingdiensten een probleem te zijn... Hij stottert daar wel iets minder vaak...
EDIT2: Bedraad gaat alles goed. Het probleem is dus een combi tussen de UAP Pro en de Onkyo (en de Experiabox v9?)
[ Voor 15% gewijzigd door Frazzy op 22-08-2015 00:27 ]