Bij mij doet zich het volgende probleem voor. Op het moment dat ik iedere willekeurige knop op mijn afstandsbediening indruk gaat het geluid van de sonos ALTIJD harder . Dus als ik bijvoorbeeld de HOME knop indruk gaat het geluid al harder, dit is zeer hinderlijk. Voor de duidelijkheid, dit is de geluidsbalk die zichtbaar is op de sonos app. Het geluid dat de entone uitzend blijft onveranderd.
Weet iemand hier een oplossing voor? Uiteraard heb ik mijn AB al met meerdere Philips (tv) codes geprogrammeerd, TV luidsprekers zijn uitgeschakeld...
Ik maak gebruik van de volgende opstelling. Philips pus9109/12 tv, deze is met een optische kabel verbonden met mijn playbar. De entone is met HDMI 1.4 verbonden met mijn TV.
De optische kabel van de entone naar de playbar helpt ook niet.
De helpdesk van sonos vertelde mij dat de logitech harmony ultimate uitkomst zou kunnen bieden. Ik betwijfel dit, omdat het lijkt/ik het gevoel heb dat de entone een foutief signaal naar sonos stuurt.
Alvast bedankt!!
Weet iemand hier een oplossing voor? Uiteraard heb ik mijn AB al met meerdere Philips (tv) codes geprogrammeerd, TV luidsprekers zijn uitgeschakeld...
Ik maak gebruik van de volgende opstelling. Philips pus9109/12 tv, deze is met een optische kabel verbonden met mijn playbar. De entone is met HDMI 1.4 verbonden met mijn TV.
De optische kabel van de entone naar de playbar helpt ook niet.
De helpdesk van sonos vertelde mij dat de logitech harmony ultimate uitkomst zou kunnen bieden. Ik betwijfel dit, omdat het lijkt/ik het gevoel heb dat de entone een foutief signaal naar sonos stuurt.
Alvast bedankt!!