Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Dubbele Aanhalingstekens sinds Windows 10

Pagina: 1
Acties:

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Ik wordt er helemaal gestoord van en krijg het niet gefixed.
Ik draaide hiervoor Windows 7 Pro met Nederlands (VS Internationaal) toetsenbord, en dat werkte prima. Als ik eenmaal op de aanhalingsknop drukte gebeurde er niets, waarne je trema-e etc kan maken.

Sinds de upgrade naar Windows 10 krijg ik het volgende bij 1 toetsaanslag:
'' en ""

Gister de Engelse language pack er op gezet en NL VS Internationaal toetsenbord primair gezet: probleem opgelost. Ik zet vanochtend mijn PC aan en het probleem is weer terug.

Iemand enig idee hoe hier iets aan te doen is?

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• zeezuiper
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-11 09:26
Als je Nederlands (us-int) als toetsenbord indeling heb toegevoegd kan je via Windows Logo Toets + Spacebar wisselen tussen de verschillende keyboard layouts.

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
zeezuiper schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 21:16:
Als je Nederlands (us-int) als toetsenbord indeling heb toegevoegd kan je via Windows Logo Toets + Spacebar wisselen tussen de verschillende keyboard layouts.
Dat weet ik. Dat is het probleem ook niet. M'n toetsenbord instelling staat op het moment van typen op NL - VS Internationaal

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6JgTOTQ.png

Maar als ik nu 1-maal op de aanhalingsteken-knop druk krijg ik er gelijk 2: '' en met shift wordt het direct ""

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Verwijderd

EricNL, heb je het al opgelost? Ik zit nl. met dezelfde shit en kom er niet uit. Als jehet hebt opgelost dan graag voor mij ook de oplossing. Dank je.

• AVGekkie
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 07-01-2021
BIj mij stond de verteller/narrator aan, die het probleem veroorzaakte. Via instellingen/settings -> toegankelijkheid/ease of access -> verteller/narrator kan je het uitzetten.

Oud topic, toch gereageerd omdat het mij wel vaker gebeurd.