Hackintosh chrome graphic bug

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iinsane
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 26-08 12:14
Hee tweakers,

heb na een tijdje eindelijk os x kunnen installeren (10.9) op mijn pc. Alles werkt behalve chrome. Op het plaatje zie je wat er gebeurt wanneer ik de resolutie verander.. dit gebeurt met alles. Ook is de font heel pixelig. Weet iemand een fix? Heb niks kunnen vinden.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ENLR9XA.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door iinsane op 21-08-2015 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-10 08:32

Hoite

Goed verhaal

Ik zit al drie kwartier naar mijn glazen bol te staren, maar kom er nog steeds niet achter wat voor specificaties en dan met name welke videokaart je gebruikt.

Post eens een zo compleet mogelijk overzicht van wat je draait, zowel softwarematig als hardwarematig?

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iinsane
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 26-08 12:14
Hoite schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 20:36:
Ik zit al drie kwartier naar mijn glazen bol te staren, maar kom er nog steeds niet achter wat voor specificaties en dan met name welke videokaart je gebruikt.

Post eens een zo compleet mogelijk overzicht van wat je draait, zowel softwarematig als hardwarematig?
Ik heb het sinds vanavond aan de praat gekregen om mac te kunnen installeren (niresh10.9) heb zelf nog de nvidia webkit geinstalleerd en draait op de nvidia driver. Elke browser behalve safaris heeft hier last van.

Mijn specs;
Amd phenom ii x4 965 be
8gb ram
60gb installatie ssd
Gtx 550 ti (geen merk verder)

de browsers die ik getest heb en waar het niet werkt zijn; chrome, firefox en opera.

Adobe producten werken wel goed.