Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Mozilla wil Chrome-plugins laten draaien op Firefox

Pagina: 1
Acties:

• rvm
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
nieuws: Mozilla wil Chrome-plugins laten draaien op Firefox

In deze zin mist iets:
Overigens zegt Mozilla wel dat extensies die de WebExtensions-api sneller kunnen worden toegelaten.

• rctgamer3
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-10-2023
Wat mis je in deze zin? Het gaat er om dat add-ons een simpelere structuur zullen hebben waardoor code reviews zoals deze gebeuren op AMO minder tijd in beslag zullen nemen. Vanwege de gigantische wijzigingen en de druk om add-ons gesigned te krijgen hebben we (het review team) een backlog van 700 add-ons die we met man en macht proberen weg te werken

Overigens is de titel fout. Plug-ins =/= add-ons.
Plugins zijn o.a. Flash, Silverlight, Java en dergelijke, extensies zijn Adblock Plus en Greasemonkey en zo.

[ Voor 18% gewijzigd door rctgamer3 op 21-08-2015 19:08 ]

• Ossebol
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-11 20:51
rctgamer3 schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 19:07:
Wat mis je in deze zin? Het gaat er om dat add-ons een simpelere structuur zullen hebben waardoor code reviews zoals deze gebeuren op AMO minder tijd in beslag zullen nemen. Vanwege de gigantische wijzigingen en de druk om add-ons gesigned te krijgen hebben we (het review team) een backlog van 700 add-ons die we met man en macht proberen weg te werken
Dat dus.

En gefikst!

"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said: 'Is it half full or half empty?' So I drank the water. No more problem." - Alexander Jodorowsky

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:35
Overigens zegt Mozilla wel dat extensies die de WebExtensions-api sneller kunnen worden toegelaten.

Er staat nu dus dat extenties die sneller de WebExtensions api kunnen - worden toegelaten.

Ik denk dat er bedoelt wordt dat extenties die de WebExtentions api ondersteunen - sneller kunnen worden toegelaten.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• rvm
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
^^ precies, dat bedoelde ik, wat Ramon aangeeft. Ik mis op die plek het woord 'ondersteunen' of 'gebruiken'.

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-11 14:59

TradeMarkNL

Videoproducer
Jup, lijkt een woord te missen.

• Ossebol
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-11 20:51
Whoeps, dan begreep ik het verkeerd. Aangepast :)

"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said: 'Is it half full or half empty?' So I drank the water. No more problem." - Alexander Jodorowsky

Pagina: 1