Guten tag allen zusammen,
Tof dat je even tijd neemt om dit topic te checken, alvast bedankt voor je tijd
!
Ik ben opzoek naar een laptop maar kan wel wat advies gebruiken. Mijn hobby is muziek produceren, hierbij maak ik gebruik van een aantal grote en zware programma's. Ook wil ik dezelfde laptop voor school gaan gebruiken, waar ik aan het programmeren ben en wat virtuele machines op run.
Heb thuis een pc staan die vlekkeloos uitwerkt wat ik wens, zoek een soort gelijke machine alleen dan in laptopvorm.
Enkele specs pc:
Processor: Intel(R) Core(TM) i7-4770K CPU @ 3.50GHz 3.50GHz
RAM: 16,0 GB
SSD: 250GB
HDD: 3TB
De voorkeur ligt bij een mat scherm en het formaat van het scherm is voor mij niet het belangrijkst.
Ben niet zo van tweedehands, maar sta wel open voor alle adviezen. Als je meer wilt weten laat dan even een reactie achter!
---
Wat ga je met je laptop doen?
Muziek produceren, programmeren. Liefst met Windows 8.1 (?)
Wat is je budget?
1.000,- , mocht iets meer nou nét wat beter uitkomen dan is dit niet perse het maximum
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, naar school en stage.
--
Ben benieuwd wat jullie erover denken
Grtz!
Tom
Tof dat je even tijd neemt om dit topic te checken, alvast bedankt voor je tijd
Ik ben opzoek naar een laptop maar kan wel wat advies gebruiken. Mijn hobby is muziek produceren, hierbij maak ik gebruik van een aantal grote en zware programma's. Ook wil ik dezelfde laptop voor school gaan gebruiken, waar ik aan het programmeren ben en wat virtuele machines op run.
Heb thuis een pc staan die vlekkeloos uitwerkt wat ik wens, zoek een soort gelijke machine alleen dan in laptopvorm.
Enkele specs pc:
Processor: Intel(R) Core(TM) i7-4770K CPU @ 3.50GHz 3.50GHz
RAM: 16,0 GB
SSD: 250GB
HDD: 3TB
De voorkeur ligt bij een mat scherm en het formaat van het scherm is voor mij niet het belangrijkst.
Ben niet zo van tweedehands, maar sta wel open voor alle adviezen. Als je meer wilt weten laat dan even een reactie achter!
---
Wat ga je met je laptop doen?
Muziek produceren, programmeren. Liefst met Windows 8.1 (?)
Wat is je budget?
1.000,- , mocht iets meer nou nét wat beter uitkomen dan is dit niet perse het maximum
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, naar school en stage.
--
Ben benieuwd wat jullie erover denken
Grtz!
Tom