Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Mijnenveger
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-11 14:49

Mijnenveger

Veegt mijnen

Topicstarter
Hallo medetweakers,

Ons bedrijf wil graag een TopDesk pakket hebben met de CTI-module. Dit draait allemaal op een Windows Server 2012 R2 VM.
Alleen willen wij graag TAPI hebben zodat als onze VoIP telefoon overgaat wij het binnen TopDesk kunnen registreren.

Alleen hoe stel ik TAPI in op W2012. Ik heb al een boel gegoogled maar ik wordt er niks wijzer van. :-(

Verwijderd

Er is gewoon Technet informatie beschikbaar hiervoor.

• Mijnenveger
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-11 14:49

Mijnenveger

Veegt mijnen

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 15:45:
Er is gewoon Technet informatie beschikbaar hiervoor.
Ja dat heb ik dus al bekeken, maar moet ik dan een driver installeren? Want volgens een collega zat er geen driver bij, maar wordt er gebruik gemaakt van software om telefoontjes op het scherm zien binnen te komen.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Wilt u weten hoe de CTI-module in uw organisatie geïmplementeerd kan worden? Neem dan contact met ons op voor de mogelijkheden.
Oftewel, wat zegt TopDesk van jouw installatie en waarom kunnen ze je niet helpen en kom je het op GoT aan ons vragen?

Verder, als je TechNet al bekeken hebt, behoor je volgens mij ons voor te lichten welke artikelen je hebt gelezen, waarom die niet voldoen aan jouw inrichting of waar jij in een bepaald artikel vastloopt. Iedereen kan wel roepen "TechNet al gelezen, help me hier".

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof