Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKong21
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 06-12-2023
Hey mede tweakers!

Nu mijn huidige printer defect is geraakt en toch wel vrij oud is ben ik van plan om een nieuwe aan te schaffen.
Hiermee zou ik dan vooral schoolwerk uitprinten, kopieren en documenten/foto's inscannen. Het soort printer (inkt/laser) maakt mij niet zo veel uit. Echter zou het wel een redelijke printer moeten zijn :*)
Ik ben bereid om er ongeveer +/- €70 uit te geven.. Goedkoper kan natuurlijik ook.

Ik zat zelf wat rond te kijken bij de media markt en zag de Canon Pixma MG4250 voor 50euries.
Graag zou ik van jullie horen of dit een goede keus is of als er een andere (betere0 printer is.

Groetjesss _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Wat heeft je voor die printer doen kiezen?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-09 15:24
Voor "huis, tuin en keuken"-werk is het een goede printer. Wat wel handig is, is even zoeken of de cartridges te hervullen zijn cq. naamloze cartridges te koop zijn.
Soms kun je beter een duurdere printer kopen waar je goedkopere inkt voor kunt scoren, dan een goedkope printer met steeds dure inkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKong21
Fietsbel schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 13:46:
Wat heeft je voor die printer doen kiezen?
zat gewoon rond te kijken.. prijsacties 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Precies, dus je basseerd je keuze alleen op basis van het prijskaartje. Misschien eerst eens zoeken wat de resultaten ervan zijn. Kwaliteit, prijzen van de cartrdiges etc. Dat kost je misschien inzet...

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKong21
CappieL schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 13:47:
Voor "huis, tuin en keuken"-werk is het een goede printer. Wat wel handig is, is even zoeken of de cartridges te hervullen zijn cq. naamloze cartridges te koop zijn.
Soms kun je beter een duurdere printer kopen waar je goedkopere inkt voor kunt scoren, dan een goedkope printer met steeds dure inkt.
ik zie dat de cartridges van Canon zelf voor kleur rond de 15euro & zwarte inkt 13euro zijn. is dat veel vergeleken met andere cartridges?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKong21
Fietsbel schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 14:57:
Precies, dus je basseerd je keuze alleen op basis van het prijskaartje. Misschien eerst eens zoeken wat de resultaten ervan zijn. Kwaliteit, prijzen van de cartrdiges etc. Dat kost je misschien inzet...
ik zie veel positieve reviews over de printer met betrekking tot print kwaliteit. Ik zie op 123inkt dat de cartridges rond de 15€ zijn.. dit zijn dan wel de originele Canon cartridges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

KingKong21 schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 15:02:
[...]

ik zie dat de cartridges van Canon zelf voor kleur rond de 15euro & zwarte inkt 13euro zijn. is dat veel vergeleken met andere cartridges?
Kijk naar de inhoud en vergelijk ze met andere, heb je je antwoord.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:52

br00ky

Moderator Harde Waren
Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!) blijft toch een lastige sticky... Move naar CAA.
Pagina: 1