Toon posts:

Aangeroepen constructor methode voor WP_Widget is verouderd

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik kreeg een melding dat mijn site geupdate moest worden. Dit heb ik vervolgens gedaan. (geen backup gemaakt, ik weet het dom) De site is gemaakt via Installatron applicatie van Antagonist. Het thema is gemaakt in Artisteer.

Na het update naar WordPress 4.3 krijg ik de volgende melding bovenaan mijn site:

Notice: De aangeroepen constructor methode voor WP_Widget is verouderd sinds versie 4.3.0! Gebruik
__construct()

de website is : http://www.salonvanwendy.nl

Kan iemand mij helpen hoe ik deze melding weg krijg? Ik heb zelf geen enkele ervaring met PHP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-10 13:07

Vos

AFCA

En wat heb je zelf al geprobeerd? Alle plugins geupdate? Alle plugins uitgeschakeld? Ik denk dat het in een plugin zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Alle plugins heb ik inderdaad uitgeschakeld, dit heeft het probleem niet verholpen.

Het zit in een widget schijnbaar, staat er iig bij:

De aangeroepen constructor methode voor WP_Widget is verouderd sinds versie 4.3.

Maar verder weet ik niet hoe ik dit aan zou moeten passen.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2015 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powergrim
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:25
Zo te zien gebruik je niet eens widgets, tenzij je een customized menu gebruikt. Maar volgens mij is die ook standaard. Ik zou ff in de PHP file duiken waar de error je naar toe verwijst en kijken of je hem uit kan comenten, dan heeft jouw klant in ieder geval weer een normale site en kan jij verder troubleshooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is de website van mijn eigen vriendin :)

Hoe comment ik dit uit? En hoe weet ik dan welk gedeelte gecomment moet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Krijg je het ook als je naar een standaard WP thema schakelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zet in het WordPress configuratiebestand (wp-config.php) WP_DEBUG op false. Dan zou de foutmelding moeten verdwijnen. Houd er wel rekening mee dat je (waarschijnlijk in het thema) dan nog steeds gebruik maakt van een verouderde methode, dus als je WP nog eens update de website helemaal kan breken. Ik zou dus aanraden om alsnog uit te gaan zoeken waar precies het probleem zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bij een standaard thema krijg ik de foutmelding inderdaad niet.

Ik heb de volgende methode gebruikt, en 1 van de 3 regels is nu weg: http://www.measureddesign...on-4-3-0-use-__construct/

Echter heb ik nu dus nog 1 regel , ik heb geen idee waar ik die moet zoeken. Iemand een idee? Alvast bedankt voor je hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 13:35:
Bij een standaard thema krijg ik de foutmelding inderdaad niet.

Ik heb de volgende methode gebruikt, en 1 van de 3 regels is nu weg: http://www.measureddesign...on-4-3-0-use-__construct/

Echter heb ik nu dus nog 1 regel , ik heb geen idee waar ik die moet zoeken. Iemand een idee? Alvast bedankt voor je hulp
Heb je in de map /wp-content/themes/[jouw thema]/ in alle bestanden gezocht naar $this->WP_Widget en veranderd in parent::__construct?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb alle bestanden nagekeken. In 1 bestand stond $this->WP_Widget in. Deze heb ik verandert, maar nu blijft dus nog 1 regel staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-10 15:09
Er staat toch precies waar je nog een fout hebt zitten in je code?

/home/deb70139/domains/salonvanwendy.nl/public_html/wp-includes/functions.php on line 3457

Open functions.php eens en kijk op regel 3457 wat daar nu staat, vermoedelijk zit daar nog steeds een fout.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dit is line 3455 tm 3461

if ( WP_DEBUG && apply_filters( 'deprecated_constructor_trigger_error', true ) ) {
if ( function_exists( '__' ) ) {
trigger_error( sprintf( __( 'The called constructor method for %1$s is <strong>deprecated</strong> since version %2$s! Use %3$s instead.' ), $class, $version, '<pre>__construct()</pre>' ) );
} else {
trigger_error( sprintf( 'The called constructor method for %1$s is <strong>deprecated</strong> since version %2$s! Use %3$s instead.', $class, $version, '<pre>__construct()</pre>' ) );
}
}

wat moet ik hier veranderen dan?

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2015 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:12

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Dan lijkt me dat je het verkeerde bestand opent?
Laat maar, ninjaedit ;)

[ Voor 25% gewijzigd door AW_Bos op 21-08-2015 14:34 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
idd had ik ook, moest bij includes zijn, zat bij mijn eigen thema te kijken. Maar hierboven staat het juiste bestand.

dit is line 3455 tm 3461

if ( WP_DEBUG && apply_filters( 'deprecated_constructor_trigger_error', true ) ) {
if ( function_exists( '__' ) ) {
trigger_error( sprintf( __( 'The called constructor method for %1$s is <strong>deprecated</strong> since version %2$s! Use %3$s instead.' ), $class, $version, '<pre>__construct()</pre>' ) );
} else {
trigger_error( sprintf( 'The called constructor method for %1$s is <strong>deprecated</strong> since version %2$s! Use %3$s instead.', $class, $version, '<pre>__construct()</pre>' ) );
}
}

wat moet ik hier veranderen dan?

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2015 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-10 21:59
In je theme zit een widget wat nog een PHP 4 constructor gebruiker.
Als ik het goed heb, zit dat in het bestand wp-includes/widgets.php

Daar dan de volgende code even aanpassen:

$this->WP_Widget(
'layers-widget-' . $this->widget_id ,
$this->widget_title,
$widget_ops,
$control_ops
);

Naar:

parent::__construct(
'extension-slug' . '-widget-' . $this->widget_id ,
$this->widget_title,
$widget_ops,
$control_ops
);

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Je wp-includes map hoort bij je WP installatie, daar zou ik niks in gaan aanpassen.

Het zit ergens in je theme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-10 15:09
In plaats van in je thema zelf aan te passen zou je ook kunnen kijken of er een nieuwere versie van het thema beschikbaar is. Dat is vaak een betere oplossing omdat thema's in Wordpress soms nogal berucht zijn met security problemen.

De gehackte Wordpress sites die ik onder ogen heb gekregen waren meestal gehackt vanwege brakke thema's.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik een thema dat ik zelf gemaakt heb in artisteer

function LoginWidget() {
$widget_ops = array('classname' => 'login', 'description' => __('Login form', THEME_NS));
$this->WP_Widget(false, __('Login', THEME_NS), $widget_ops);
}

als ik daar die $this->WP_Widget verander in parent::__construct. Zijn 2 van de 3 regels weg.

Maar dan blijft er nog 1 staan, ik snap er echt niets meer van, frustrerend dat php

Hij zegt trouwens dat de php fout wel op die locatie moet /public_html/wp-includes/functions.php on line 3457

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2015 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de backup maar terug gezet, en de wijzigingen opnieuw erin gezet. Ik kom er niet uit met PHP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FotW
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-09 10:57
fouten in plugins verwijzen ook naar je functions.php met debug aan, de regel in de foutmelding zegt dus niks. Weet je zeker dat de fout niet toch in een plugin zit?

[ Voor 23% gewijzigd door FotW op 24-08-2015 15:44 ]

Pagina: 1