TV-ringleiding (optical/headphone + tv speakers)

Pagina: 1
Acties:

• pimmetjepom
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-11 20:33
Bij deze een vrij specifieke vraag. Weinig te vinden op internet.

Ik ben opzoek naar een 32 inch full hd tv die de mogelijkheid heeft om headphone of optical audio te gebruiken maar dat de speaker van de tv zelf aan blijft. De tv gaat namelijk gebruikt worden in een huishouden waar 2 personen gehoorondersteuning hebben en 2 personen niet. Alleen Samsung gaf een eenduidig antwoord. Die zeiden dat als je de headphone/optical gebruikt het tv geluid gemute word.

Vrij barbaars om te zeggen in een tv subforum. Maar beeldkwaliteit is is dus ondergeschikt aan deze feature. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Aangezien de support-desks van de bedrijven blijkbaar niks hierover weten.

Pim

• GermanPivo
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:54
Is het niet eenvoudiger om de tv aan een versterker te hangen? Zijn tv's die geluid over de ingebouwde speakers blijven doorsturen, wanneer er gebruik wordt gemaakt van de audio return channel van de tv.

9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25

• pimmetjepom
Punt is juist dat we geen versterker hebben. Die ringleiding accepteerd RCA of Optical.

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:16
De Sony die hier thuis staat heeft hier een instelling voor, dan kan je kiezen uit twee standen voor de koptelefoon uitgang

één met speaker en één zonder

Zie ook:
http://pdf.crse.com/manuals/13LW600114/NL/c_extsnd_hp.html

Ik heb echter geen idee of dit bij alle Sony's mogelijk is

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Sony inderdaad ...

• pimmetjepom
Veel sony tv's kunnen dit inderdaad. Ik ben naar een grote electronicawinkel gegaan en het daar samen met de ''verkoper'' uitgetest. Uiteindelijk is het de Philips 32PFK5300 geworden.

Bedankt voor de hulp iniedergeval!

• endness
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-12 18:10
FYI, mijn Samsung UE32B6000 kan dit wél. Wel een wat ouder beestje, dus had je nu waarschijnlijk ook niks meer aan gehad :)
Pagina: 1