Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Zie door de HD bomen het bos niet meer

Pagina: 1
Acties:

• Hawk2003
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-12-2024
Help Help op zoek naar een nieuwe laptop ik ben zo aan het twijfelen gebracht. Ik wil graag een laptop waarmee ik voorlopig verder kan. Wil graag jullie advies wat ik hiervoor het beste kan nemen

Wat ga je met je laptop doen?

Films kijken aangesloten op tv kan met HDMI, wat gamen WOW Footbal Manager, mailen internetten

Wat is je budget?

Zo'n 600/700 euro?.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Wisselend maar niet erg veel

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren

Goede i7 processor, redelijk goede videokaart 15-17 inch scherm.

[i]Vertel waar je aan zit te denken.

Heb me constant blind lopen staren op 1920x1080 scherm (en is dit aan te raden)maar die zitten momenteel van HP boven de 900 euro in combinatie met I7. Lenovo werd me door diverse mensen afgeraden. Mijn voorkeur ligt bij HP en of Asus maar sta open voor suggesties

[ Voor 14% gewijzigd door Hawk2003 op 21-08-2015 15:18 ]

• masquerate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-10 23:56
Hallo,

In pricewatch kun je gemakkelijk je eisen selecteren en dan kom je een flink eind.
Ik zou je aanraden eerst zelf hier te kijken en dan ook met eigen suggesties komen.

Als je kijkt naar de specs:
1920X1080 ( ik zou wel full HD aanhouden )
I7 processor ( deze zou ik zeker verlagen naar een I5, de processoren in deze prijsklasse zullen voornamelijk U types zijn, waardoor het verschil tussen een I5 en I7 niet zo groot zal zijn als je denkt )
Goede videokaart ( dit is wel aan te raden als je WoW wil gaan spelen, omdat het beter gaat dan op de in hd graphics )

Dit is lastig te realiseren voor een €600-700.

pricewatch: Acer Aspire E5-571G-55ZK kwam ik op uit.

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

I5 kun je prima mee vooruit, de meeste mensen hebben geen hyperthreading nodig.

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12:06
KillerAce_NL schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 18:08:
I5 kun je prima mee vooruit, de meeste mensen hebben geen hyperthreading nodig.
Iets wat de 5200u dus wel heeft. 2 cores met hyperthreading. :)

De Acer die hier boven wordt aangeraden is overigens prima. Ik heb praktisch dezelfde laptop, maar dan een iets mindere grafische kaart en het is een geweldig ding. Met die betere grafische kaart is het alleen nog maae beter. Wel moet je even kijken of een 5400rpm opslagschijf snel genoeg voor je is.

Verwijderd

Je geeft al een aantal randvoorwaarden aan. Die had je zelf ook in een PW filter kunnen zetten

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2015 20:26 ]

• Hawk2003
Dank voor de reacties de reden dat ik het vroeg was omdat ik gekeken had op PW maar onzeker werd door wat me door verkopers en anderen verteld werd. Ik werd erg naar Lenovo gepushed maar las daar slechte recenties over.
Even off topic er werd mij BCC verteld dat er binnenkort een aantal modellen in prijs verlaagd zou worden doordat de scholen weer beginnen en er nieuwe processoren aankomen

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:12

Croga

The Unreasonable Man

Realiseer je goed dat World of Warcraft heel zwaar op de CPU leunt en veel minder op de GPU. Als je serieus wilt raiden dan zou ik de U processoren ZEER STERK afraden. Je gaat daar een 20 man raid niet fatsoenlijk mee trekken.

Verwijderd

Kijk eens naar deze laptop! Hd scherm, i7, ssd geheugen. Bij Expert te krijgen voor 850,-.

pricewatch: Asus A555LB-DM348H

• Hawk2003
Ik heb de Acer besteld. Spannend hoop dat ik de juiste keuze heb gemaakt
Pagina: 1