Toon posts:

Werking Excel in Windows 10 Tablet Modus

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik start Excel op in Windows 10 Tablet Modus:
een werkblad is geen probleem. Bij het tweede werkblad verdwijnt het van het scherm.
Bij taakweergave zie ik twee kleine tegels (de twee werkbladen), Alleen te beëindigen via taakbeheer.
Als ik niet werk in de Tablet Modus: geen enkel probleem.
Mijn laptop: Dell XPS 17.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Tweakers is geen helpdesk... Verwacht je nu dat iemand gaat googlen en je een oplossing gaat bieden op een vraag die je niet stelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de bijzonder 'vriendelijke reactie'!!

U bent wellicht een ter zake deskundige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-10 15:41
Squ1zZy vertelt wel de waarheid. Er wordt hier op tweakers verwacht dat je zelf even jouw probleem door google haalt.

Ook stel je inderdaad niet echt een vraag dus op dat punt heeft hij ook gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Eens met bovenstaande; er wordt een bepaalde zelfwerkzaamheid verwacht. Gezien wat oude topics, vind je het ook best dat je anderhalf jaar lang niet/niets post en dan ineens weer zegt dat je nog steeds hetzelfde bestand niet kan downloaden. Dat topic heb je ook nooit meer beantwoord of het nou wel/niet is gelukt en waarom.

Excel bestaat niet; je zal vast een bepaalde versie hebben, een bepaald patch-level. Windows 10 bestaat ook niet; ook daarvan heb je vast een bepaalde versie, architectuur, patch-level etc. Hetzelfde geldt voor je Dell; daar zijn meerdere typen/uitvoeringen van en ik weiger eerlijk gezegd mijn digitale kristallen bol op te starten om via jouw browser je PC-type uit te lezen.

Er zijn 2 startpunten: Dell en Microsoft (de leveranciers van de hardware en van de software). Die heb je beiden al minstens dagen gebeld / gemaild / gechat. En waar liepen zij dan vast aangezien je hier een topic erover opent?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tjonge tjonge. Ik zou willen dat ik dit niet had voorgelegd.
Natuurlijk heb ik flink via google gezocht. Natuurlijk heb ik een update van Excel geïnstalleerd.

Maar even voor de zekerheid: ik kom zeer incidenteel op tweakers. Ik ben wat dat betreft zeer onervaren en wil dat ook zo blijven.

Ik had een beetje coöperatie verwacht en een bepaald inlevingsvermogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:09
Als je zeer onervaren wilt blijven, dan raad ik je aan om geen hulp te vragen, want dan krijg je ervaring :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 22:46:
Tjonge tjonge. Ik zou willen dat ik dit niet had voorgelegd.
Natuurlijk heb ik flink via google gezocht. Natuurlijk heb ik een update van Excel geïnstalleerd.

Maar even voor de zekerheid: ik kom zeer incidenteel op tweakers. Ik ben wat dat betreft zeer onervaren en wil dat ook zo blijven.

Ik had een beetje coöperatie verwacht en een bepaald inlevingsvermogen.
Echt niet om lullig te doen, maar wij komen hier wel heel vaak en vinden het nog altijd leuk om iemand te helpen. Maar we doen dat wel op vrijwillige basis en enthousiasme. Jouw openingspost en reactie als iemand er wat van zegt helpt helaas niet om dat enthousiasme vast te houden.
Het onervaren zijn is niet erg, maar op GoT wordt een minimale kwaliteit van de openingspost verwacht. Hierin zul je dus op zijn minst de intentie moeten hebben getoond dat je het probleem zelf geprobeerd hebt op te lossen. Mods verwijzen je dan ook graag naar de Quickstart.

Sorry ;)

Dus breid je openingspost (OP) even uit met wat je al gevonden had en wat daaraan niet werkte. En welke Excel-versie gaat het eigenlijk over, dat zal het zoeken ook wel makkelijker maken.

[ Voor 3% gewijzigd door Room42 op 22-08-2015 23:05 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Hahn schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 22:59:
Als je zeer onervaren wilt blijven, dan raad ik je aan om geen hulp te vragen, want dan krijg je ervaring :)
Echt Hahn, zoveel wijsheid op dit tijdstip van de zaterdag... Moet je niet lekker met een koel glaasje alcoholische versnapering ergens zitten? d:)b

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Pagina: 1