Volgorde berichten inverteren (laatste bericht bovenaan)

Pagina: 1
Acties:

• Titan_Fox
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-12-2023
Hallo,

ik zou graag zien dat berichten anders worden gesorteerd. Momenteel staat het laatste bericht helemaal onderaan de lijst. Vooral bij V&A kwesties moet ik vaak door een hele lijst correspondentie scrollen voordat ik bij het laatste bericht uit kom.

Vandaar de vraag om deze volgorde om te draaien waarbij het laatste bericht als eerste wordt weergegeven.

Groet,
Ruud

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Maar bedoel je dus de berichten reacties op de frontpage of op het forum?

[ Voor 11% gewijzigd door Room42 op 20-08-2015 23:52 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Via Intellingen -> Forum kan je daar voor kiezen. Volgorde wordt dan omgekeerd.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:57

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Ik gok zomaar dat het over DM's gaat. Voor het forum is er een instelling 'Draai volgorde reacties om Ja - Nieuwste reacties bovenaan', maar die werkt niet voor DM's.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:19

crisp

Devver

Pixelated

Als je op de datum klikt in de lijst DMs ga je automatisch naar de laatste reactie ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titan_Fox
Het gaat inderdaad over DM's, zoals de correspondentie bij Vraag & Aanbod. Ik zie overigens geen aanklikbare datum in de lijst DM's. Op de een of andere manier valt er een stuk van de pagina weg in mijn browser (Mercury v9.1.0 -> iOS v8.4.1 -> iPad Mini 2 (retina). Heeft volgens mij te maken met het "responsive" maken van jullie website.

Kunnen jullie die optie niet gewoon standaard instellen ? Het is toch veel handiger als de laatste DM's gewoon bovenaan staan ?

Alvast dank !
Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titan_Fox
Dirk schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 23:54:
Ik gok zomaar dat het over DM's gaat. Voor het forum is er een instelling 'Draai volgorde reacties om Ja - Nieuwste reacties bovenaan', maar die werkt niet voor DM's.
Precies, maar ik zou dat dus ook graag voor DM's zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:57

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Ook DM's lees ik van boven naar beneden, die volgorde zou ik dus niet omgedraaid willen zien. Als de mobiele layout een probleem heeft, dan moet dat gewoon opgelost worden.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titan_Fox
Desondanks zou ik graag een optie zien zodat ik op zijn minst de keus heb in welke volgorde ik de berichten wil lezen. Zo moeilijk kan dat niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:19

crisp

Devver

Pixelated

Titan_Fox schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 14:15:
Desondanks zou ik graag een optie zien zodat ik op zijn minst de keus heb in welke volgorde ik de berichten wil lezen. Zo moeilijk kan dat niet zijn.
De omgekeerde berichtvolgorde voor topics is redelijk complex, vereist een aparte template om ook de quickreply bovenin te zetten, en ontbeert enkele performance features die we gebruiken om het pagineren in grote topics sneller te maken. Daarbij is het niet vrij van bugs :P

Kortom: het is niet simpel, en wordt daarbij ook nog maar door een handvol users gebruikt. Ik zie dergelijke features liever vandaag dan morgen verdwijnen ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als voorbeeld wisselbaarheden tussen advertentiescommentaren alvorens vertoningen binnen PBS realiseren.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2016 00:13 ]

Pagina: 1