Situatie: reacties waren op 0 beoordeeld omdat ik feitelijke onjuistheden zou verkondigen, echter is gebleken dat deze reacties niet feitelijk onjuist waren en dus gewoon +1 zouden meten krijgen. De frontpage-moderatie coördinator wil dit niet herstellen omdat hij mij niet aardig genoeg vindt (snap ik niet zo goed, maar als hij het zo ervaart, soit).
Vind dit nogal een vreemde gang van zaken. In de moderatie FAQ staat dit:
Graag zou ik daarom weten of er de mogelijkheid is dit bij iemand anders neer te leggen die geen geschiedenis met mij heeft en objectief in deze zaak staat.
Ook vind ik het al jammer dat ik al 12 jaar lang een positieve bijdrage lever aan de GoT-community en ik daarmee niet voldoende krediet heb opgebouwd om in ieder geval de dialoog aan te mogen gaan.
Vind dit nogal een vreemde gang van zaken. In de moderatie FAQ staat dit:
Dit is wat er nu gebeurt naar mijn mening. Objectief gezien hebben mijn reacties recht op +1, maar als een moderator ervoor kiest de richtlijnen aan de kant te gooien omdat hij mij niet aardig vindt, dan heb ik daar natuurlijk weinig aan. Is er een andere moderator of een ander persoon bij wie ik het verhaal kwijt kan?Meningsverschillen
Het is onder geen beding de bedoeling dat reacties waarin een mening wordt verkondigd die conflicteert met jouw persoonlijke mening, worden bestraft met een lage waardering, enkel vanwege het meningsverschil. De kwaliteit van de argumentatie is leidend voor de waardering. Het omhoog modereren van reacties met een eensgezinde mening is eveneens ongewenst gedrag. Onvrede over een verkondigde mening kun je laten blijken door een reactie te plaatsen waarin je de mening weerlegt.
Graag zou ik daarom weten of er de mogelijkheid is dit bij iemand anders neer te leggen die geen geschiedenis met mij heeft en objectief in deze zaak staat.
Ook vind ik het al jammer dat ik al 12 jaar lang een positieve bijdrage lever aan de GoT-community en ik daarmee niet voldoende krediet heb opgebouwd om in ieder geval de dialoog aan te mogen gaan.