Stukken map laden niet van Gta V

Pagina: 1
Acties:
  • 478 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers ik zit met een probleempje.
Sinds dat ik Gta V heb gedownload op me nieuwe systeem en als ik dan in de game rond rij, dan kan ik in een keer overal door heen kijken.. Het is echt heel erritant, Misschien weten jullie een oplossing, ik heb de laatste drivers van mijn videokaart geinstaleerd.

Systeem: Intel Penitum G3258 @ 3.2 Ghz
XFX R7 260X
8GB Ram

Hopelijk kunnen jullie me helpen met dit probleem.

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:51

Thomg

Aww yiss

Misschien dat ik helemaal gek ben, maar als stukken niet laden ligt het aan je hdd/ssd (alhoewel ssd onwaarschijnlijk ), laat me raden, trage traditionele baksteen?

Verwijderd

Had jij laatst niet een probleem met jouw pc? Bsod's en dergelijke?
Hoe heb je dat opgelost of speelt dat nog steeds?
Je draait trouwens een game op een dual-core systeem waar de specs een quad als minimum opgeven.

Verwijderd

Thomg schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 18:58:
Misschien dat ik helemaal gek ben, maar als stukken niet laden ligt het aan je hdd/ssd (alhoewel ssd onwaarschijnlijk ), laat me raden, trage traditionele baksteen?
Nope dinsdag een nieuwe HDD geinstaleerd in dat systeem... WD Blue 1TB En nog een Kingston SSD Voor het OS...

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 19:58:
Had jij laatst niet een probleem met jouw pc? Bsod's en dergelijke?
Hoe heb je dat opgelost of speelt dat nog steeds?
Je draait trouwens een game op een dual-core systeem waar de specs een quad als minimum opgeven.
Kan kloppen het was niet echt een Blue Screen maar het was een Windows crash.. Dat is overigens niet meer voor gekomen. Op een Dual Core is Gta V makkelijk te draaien zie ik op youtube tests met ook dezelfde CPU. Dus waaraan kan dit liggen?

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:51

Mavamaarten

Omdat het kan!

Dit soort problemen heeft veelal met je harde schijf te maken. Check je SMART waarden eens? En doe eens een benchmark met CrystalDiskMark en post hier een screenshot.

Android developer & dürüm-liefhebber

Verwijderd

En wat ik dan wel raar vind dat andere games prima en zonder rare stukken van de map die niet laden draait. Hmmm..

Verwijderd

Zit trouwens op een ander account haha.

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

offtopic:
je weet dat je een post kan editten? Je hebt nu twee dubbelposts, en je topic kicken wordt niet gewaardeerd ;)

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankyou
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-08-2023
Via de Task Manager kun je GTAV.exe op High Priority zetten, onder het kopje Details. Dit zou moeten helpen.

MacBook Air 13" 2014 128GB || iPhone 13 mini 256GB || Nintendo Switch 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 23:47:
Zit trouwens op een ander account haha.
Haha :/

http://tweakers.net/voorwaarden
3.6 Het is een Lid niet toegestaan meer dan één (1) Account aan te vragen of te beheren. Het is een Lid verder niet toegestaan (opnieuw) een Account aan te vragen of te beheren nadat Tweakers de aanvraag van een (aspirant-) Lid voor een Account heeft geweigerd of een Account van het Lid na registratie heeft opgeheven.
Verder heeft deze vraag in het geheel niets te maken met Processors, Moederborden of Geheugen en ontbreekt iedere vorm van eigen inzet (zie: Het algemeen beleid #quickstart ). Dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.