EXCEL bevestiging pop-up

Pagina: 1
Acties:

• Bo0bz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07:18
Dames en Heren,

Ik zit te staren op een excel macro. Het betreft een excel bestand voor mijn werk voor het bestellen van avondmaaltijden. Middels een verzend knop komen deze maaltijden in een algemeen mailadres. Zodra je op de knop drukt zie je geen bevestiging oid. Graag wil ik een kleine pop-up naar voren laten komen zodat men weet dat het bestand is verstuurd. Heb dit in meerdere bestanden voorbij zien komen maar die zijn beveiligd en kan de marco dus niet kopiëren.

Google bied (deels) hulp en kom er niet helemaal uit. Zie bijgevoegde bestandje (uit dropbox). Ben geen excel held helaas!

Wie-o-wie kan mij hiermee helpen?

https://db.tt/jaI438ej

7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Met msgbox() kan je een message box maken. Bron: [google=excel vba show message] (edit: of [google=excel vba show popup] ;) )

[ Voor 20% gewijzigd door F_J_K op 20-08-2015 16:51 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Bo0bz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07:18
F_J_K schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 16:50:
Met msgbox() kan je een message box maken. Bron: [google=excel vba show message] (edit: of [google=excel vba show popup] ;) )
Zo iets simpels kan het dus zijn! HELD! bedankt :)

7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

:)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)