HP elitebook 8470p videokaart driver problemen

Pagina: 1
Acties:

• darklord007
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:25
Ik heb een hp elitebook 8470p met de volgende hardware:

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2i6iesj.jpg

Alles werkte goed :)

Recent heb ik windows opnieuw geinstalleerd en sinds dien heb ik verschillende problemen.

Pinnacle studio 17 laat geen video zien in preview, kan er dus nix mee.

Adobe premiere (trail) geeft aan dat ie geen capable video play modules :(

Dumpert video's starten alsof het in negatief is en na een tijdje springt ie goed.

Ik heb het ook geprobeerd met windows10 en dan wederom de amd drivers van de hp site, maar ook hier werkt het niet.

Heeft iemand vergelijkbare problemen/ een oplossing hiervoor?

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:09

Esumontere

Floep, banaan.

Als je een keer de drivers van de AMD website download, helpt dat? Vaak zijn fabrikanten traag met het updaten van drivers op hun website, als het uberhaupt al gebeurt.

• darklord007
tsja,volgens het autodetect programma zegt ie dat ik de nieuwste driver al geinstalleerd heb :(

na verwijderen en restarten is het probleem met dumpert opgelost, maar pinnacle doet t nog niet

[ Voor 34% gewijzigd door darklord007 op 20-08-2015 16:53 ]

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:09

Esumontere

Floep, banaan.

Probeer eens handmatig de grafische kaart van je laptop op te zoeken, te selecteren en de driver te downloaden die de AMD website aangeeft hiervoor.

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04-2025
Esumontere schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 16:34:
Als je een keer de drivers van de AMD website download, helpt dat? Vaak zijn fabrikanten traag met het updaten van drivers op hun website, als het uberhaupt al gebeurt.
Er zijn geen problemen bekend voor dit model en deze issue
Mischien moe de topic starten eens op de HP website kijken en daar de driver downloaden

• darklord007
de driver van de hp site heb ik ook al geprobeerd, ook een andere versie van pinnacle doet het niet, gewoon geen beeld.

Ik heb k-lite codec pack erop staan
Pagina: 1