Druk de volgende keer ff op "reply" ipv "new topic"
Op maandag 18 juni 2001 21:34 schreef rb338 het volgende:
Ehhm....
Druk de volgende keer ff op "reply" ipv "new topic"
Ik nietOp maandag 18 juni 2001 21:35 schreef Molybdenum het volgende:
Heb ik ook eens gehad toen ik hier nieuw was!
Hier had een grappige signature moeten staan, maar helaas: geen inspiratie
verplaats nu maar naar de HK, zodat we dit niet meer kunnen zien
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
En je bent bijna de enige die post daar... is dat een open sollicitatie om te modereren ofzo?Op maandag 18 juni 2001 21:40 schreef DR het volgende:
de modjes zijn koffie drinken lijkt het
http://gathering.tweakers.net/listtopics.php/26
nogal druk
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Denk niet dat daar veel kans op is... wedden dat ie zo weg isOp maandag 18 juni 2001 21:40 schreef Rocabo het volgende:
we kunnen hem ook levend houden, toch?
nou nee, zou een gepeperde rekening worden dan met mijn 56KOp maandag 18 juni 2001 21:42 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
En je bent bijna de enige die post daar... is dat een open sollicitatie om te modereren ofzo?
die bla
SLOOOTJJJEEEUUUHHHH!
Intentionally left blank.
HK kom ik niet in. Het zou toch jammer zijn als ik dit interessante topic niet meer kan lezen...Op maandag 18 juni 2001 21:41 schreef bakdozium het volgende:
k denk dat ie dan snel weg is of in de huiskamer zit.
Sigs van meer dan 1 regel sucken.
2.500 per 2 maanden met ISDNOp maandag 18 juni 2001 21:44 schreef DR het volgende:
[..]
nou nee, zou een gepeperde rekening worden dan met mijn 56K
Intentionally left blank.
hoe heb je dat nou voor mekaar gekregen???Op maandag 18 juni 2001 21:45 schreef Bitfreak het volgende:
[..]
2.500 per 2 maanden met ISDN
als je nou gewoon adsl of kabel of zo neemt ben je toch 25x goedkoper uit
| I've got permission to color outside the lines |
Verwijderd
Vraag me alleen af in wlek topic 't eigenlijk had moeten staan
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
Proberen we hier allemaal die 150 postings te halen????
Shit.. nu doe ik zelf mee!
Sommige mensen snappen gewoon niet dat er geen alternatieven zijn voor sommigen van ons...Op maandag 18 juni 2001 21:46 schreef AMDude het volgende:
[..]
hoe heb je dat nou voor mekaar gekregen???
als je nou gewoon adsl of kabel of zo neemt ben je toch 25x goedkoper uit
erg kortzichtig
[hey mode]
Dat was mn 250e post (kweet alleen niet hoeveel ik er nodig heb voor de 150 van techfora
[/hey mode]
tralalalalala
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Der zit wel humor is jaOp maandag 18 juni 2001 21:46 schreef Genotix het volgende:
blaHAHAHHAHAHAHA, dis wel weer grappig
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
BLAAAAAAAAAAAAAAA
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Heb er net iets meerOp maandag 18 juni 2001 21:50 schreef Molybdenum het volgende:
Jongens, jongens!
Proberen we hier allemaal die 150 postings te halen????
Shit.. nu doe ik zelf mee!
Je kan het ook te bont maken... hiermee riskeer je als newbie een vette waarschuwing. (denk ik)Op maandag 18 juni 2001 21:54 schreef Rocabo het volgende:
Ben benieuwd hoelang we het nog volhouden op de frontpage.........Jongens bedankt tot zover! Keep this topic alive!
Tis maar dat je het weet.
en volgens mij geldt dit voor meerderen hier
Zullen we het half uur redden of niet?
Zullen weer een chat van maken of niet
Dit topic is gesloten.
![]()