• brock024
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 03-09 11:51
Hallo,

Ik sta op het punt een nieuwe smartphone te kopen omdat mijn HTC one waar ik niets anders dan problemen mee gehad heb, toch volledig stuk is.

Nu met windows 10 voor de deur vraag ik mij af als het wel de moeite is nu nog een windows phone te kopen ipv nog enkele weken te wachten dat er dan mss een nieuwe recentere windows phone op de markt is ?

Wat doe ik ?

Nu de nokia lumia 930 kopen

x aantal weken wachten en hopen op een nieuw model ?

Groetjes

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-09 18:19
Als je een 930 koopt komt daar wel een Windows 10 update voor, al kan het wel zijn dat je daar nog een hele tijd op moet wachten.

Ik zou het laten afhangen van hoe onwerkbaar je huidige telefoon is. Als je er nog even mee door kan zou ik zelf wachten op een model met Windows 10, maar als je de voornaamste functies niet meer kan gebruiken (voor iedereen anders natuurlijk) houdt het uiteraard op :)

• SuikerBrood
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-02-2024
De Lumia 930 is nu wel veel telefoon voor weinig geld, die garantie heb je niet bij een komende 940 (of 950, wat het ook wordt.) Windows 10 zal op beide draaien. Maarrr, zaken als Continuum en Windows Hello zullen niet of minder werken op een 930.

• TheNightbringer
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-08 20:09
Volgens de geruchten komt MS in oktober met een event: http://www.theverge.com/2...ent-launch-october-rumors

Als het mee zit komt de hardware ergens in november op de markt, dus als je genoeg geduld hebt zou ik ff wachten ;).

Wat is metro? | Webdesign met een grid

• René H
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06-09 19:43
(jarig!)
Score een tweedehands 930, ga er lekker mee aan de gang, WP8.1 of zet er WP10 op.
Dan kom je er achter of het bij je past.

• mathelicious
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18:35
Dat is een kwestie van geld en prestige. De 930 is een prima toestel maar verouderd tov de 950 die komt. Alleen wel maar 350€, die 950 zal duurder zijn.

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Hangt er idd vanaf, of je huidge telefoon nog 'n tijdje gebruikt kan worden, wanneer dat niet echt goed gaat, zou ik nu die 930 kopen, prijs is nu prima, een nieuw toestel zal flink duurder zijn.
WP10 zal wel later beschikbaar worden voor de bestaande modellen, met 'n nieuwe heb je 't meteen, maar 't is dan wel de vraag, hoe snel die nieuwe modellen in Nederland te koop zullen zijn, dat kan soms 'n paar maanden duren. Weet niet, of je nog zo lang wil/kan wachten?

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
Ik zou gezien dat je overstapt van het ene os naar het andere eerst een goedkope 520 oid proberen.
Gewoon om te kijken als wp uberhaupt wel iets is.
Voor het zelfde geldt heeft het jou niets te bieden en dan ben je niet alleen een illusie armer maar ook een leuke som centjes wat je dan beter aan iets anders had kunnen besteden.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:00

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Het is puur een eigen keus. Wel zal de 930 bijvoorbeeld nog weer een stukje goedkoper worden waarschijnlijk als MS weer nieuwe telefoons gereleased heeft. Heel wereldschokkend zal dat niet zijn want ze zijn op dit moment al wel goedkoop. En je weet... in de techwereld kan je áltijd blijven wachten, eens zal je de knoop moeten doorhakken.

Het hangt nu vooral denk ik af of je iets ziet in Windows Continuum; de huidige hardware is waarschijnlijk een flink stuk minder geoptimaliseerd daarvoor dan de aankomende smartphones. Dus als je die feature echt wil gaan gebruiken zal wachten de moeite waard zijn.

youtube.com/@hisrep

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:20

P_Tingen

omdat het KAN

Ik weet niet of je al goed gekeken hebt of je wel een 930 nodig hebt. Misschien wel, maar omdat je van een Android toestel komt, kan het zijn dat je Windows op een telefoon onderschat. Ik heb een 735 en ik denk zelf dat die zo ongeveer de sweet spot is op Windows Phone gebied. Mooi scherm, draadloos laden, mooie grootte. En snel, maar dat zijn alle Windows Phones. En niet duur want onder de €200

... en gaat over tot de orde van de dag

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15:44
Over enkele weken zijn er dus nog geen nieuwe modellen. Ik zou daar denk ik op willen wachten en nu voor een goedkope tijdelijke oplossing gaan. Heb zelf de 830. Ben nog nooit zo lang tevreden over een toestel geweest. Kon ook prima met de 630 uit de voeten. Koop je tweedehands voor weinig. Kun je kijken of het systeem je bevalt.

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
copy/paste
Bij de Kijkshop is de T-Mobile prepaid deze week 5 euro goedkoper d.m.v. kortingscode KORTING9UDT8H8W.
http://www.kijkshop.nl/product/153484
Voor 124 euro enorm veel telefoon voor het geld. Kun je eerst eens kijken of WP je bevalt en of de hardware toereikend is. Zou persoonlijk nu (nog) geen 930 kopen gezien de prijs.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:34
Hier ook een eigenaar van Lumia 640. Gekocht als opvolger van een 925 en als zoethoudertje tot W10 telefoons uitkomen. Uitstekende telefoon voor weinig geld. Degelijk, goede batterijduur en snel!

Zou op dit moment niet het geld meer uitgeven aan een 930, omdat het toch al meer dan een jaar oud toestel is.

[ Voor 9% gewijzigd door Ramon op 20-08-2015 22:46 ]

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Pagina: 1