Prijs videokaart in review

Pagina: 1
Acties:

• Dorus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-10 09:54
Als ik videokaart reviews lees, staan daar vaak van die mooie grafiekjes en staafdiagrammen in. Bijvoorbeeld hier reviews: Nvidia GTX 950: gericht op de moba-gamer

Als ik dan die lijst bekijk, en ik zit niet helemaal in de videokaarten. Dan denk ik, leuk dat die Inno3D GTX 970 2x zo snel is, maar hoe duur is dat ding?

Echter als ik op die link klik, krijg ik een lange lijst met benchmark resultaten, maar geen prijs. Het zou mooi zijn als op die resultaten pagina ook een prijs vermeld werd, of in elk geval een verwijzing naar de pricewatch.

Invoeren van de naam "Inno3D GTX 970" in het zoekvak levert meteen de juist informatie op:
Inno3D GeForce GTX 970

Score: 5 vanaf € 333,50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Dorus,

Dank voor je feedback!

Hier bij productteam hadden we deze punt al gepraat, leuk nu om een echte user case te zien.

Onze discussie was:
Als een reviewlezer op de productnaam (bv "Inno3D GTX 970") binnen een benchmark grafiek klikt, wat verwacht de reviewlezer om te zien?
1. Meer product benchmarks? (Wat we nu hebben)
2. Meer product informatie (Of links naar meer product informatie, zoals wat je zei "of in elk geval een verwijzing naar de pricewatch"), zoals prijzen, beschikbare shops, etc.? (Wat we nu niet hebben, wmb een sterke user case)
3. Meer informatie rond het product zoals reviews, alternatieven, etc.
4. Nog meer...

Anyways, we willen graag binnenkort onze benchmarks workflow (invullen, beheren, en output) verbeteren, daarna willen we zeker kijken of we frontend ook kunnen verbeteren. Dus het zou mooi zijn om te kijken of we punt 2 verder kunnen verwerken.

Wat we misschien ook kunnen doen: Als een reviewlezer op de productnaam binnen een benchmark grafiek in een review klikt, gaat hij dan naar de pricewatch product pagina, maar ik twijfel hier een beetje.

Als je nog suggestie hebt, hoor ik het graag :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2015 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:57

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Ik zou eerlijk gezegd de huidige benchmark-pagina als tab binnen de productomgeving verwachten. Dus op dezelfde wijze als productreviews worden weergegeven. Dan staat de basis productinformatie direct in de kop en kun je zo verder doorklikken naar de andere tabs.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-10 13:33

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Dirk schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 19:53:
Ik zou eerlijk gezegd de huidige benchmark-pagina als tab binnen de productomgeving verwachten. Dus op dezelfde wijze als productreviews worden weergegeven. Dan staat de basis productinformatie direct in de kop en kun je zo verder doorklikken naar de andere tabs.
Daar moeten we inderdaad uiteindelijk naar toe. Helaas is de huidige BenchDB gebaseerd op zwaar verouderde code en is er ook geen expliciete koppeling met het hoofdproduct dat onderwerp is van de test werd (er kunnen meerdere producten gekoppeld worden zoals een moederbord, cpu, geheugenmodules en een videokaart maar bij een test van bijvoorbeeld een videokaart is in dat geval niet duidelijk welke van de gekoppelde producten het primaire product is dat werd getest).

Er ligt een ontwerp voor een nieuwe BenchDB. Als dat is gebouwd kunnen we ook de integratie van de testresultaten in de productomgeving doen.