Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Appie de Drenth
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23-09 22:49
Wat voor oordopjes heb je nu, en hoe bevallen die?
Momenteel gebruik ik Jabra active "in-ears. Deze heeft dopjes die een pasvorm hebben voor in het oor, niet ideaal omdat ze mij niet lekker zitten. Qua geluids qualiteit vind ik ze prima. Verder is het ideaal at ze water en zweet bestendig zijn.
Hiervoor had ik standaart samsung oortjes van een galaxy s5 die hebben het ook redelijk lang vol gehouden (2 maanden), maar kregen een kabelbreuk zonder aanwijsbare reden.
Daarvoor diverse oortjes die door o.a. water en kabelbreuken om het leven zijn gekomen.

In-ears of oordopjes?
In-ears, de echte, niet die vage pasvorm gevallen. Ook geen over-ear haken eraan.

Hoe heb je de balans tussen de lage, midden en hoge tonen het liefst? (klankbeeld)
Redelijk evenwicht, eventueel meer neigend naar laag

Welke muziekgenres luister je het meest naar? En welke af en toe?
Vooral naar Hardcore & andere electronische muziek, regelmatig naar rock en metal en af en toe naar klassiek(achtige) muziek. Ook gebruik ik ze veel bij skype en youtube filmpjes.

Hoe wil je jouw oordopjes / in-ears gaan gebruiken?
Ze moeten geschikt zijn om tijdens het werk (boerderij: trekkerrijden en andere luidruchtige activiteiten) te kunnen gebruiken en ook tijdens hardlopen.

Heb je een merkvoorkeur?
Nee

Wat is het budget?
Tot €70 (ik hoop er 1-2 jaar mee te doen deze keer 8)7 )

Heb je verder nog eisen / verwachtingen bij je nieuwe oordopjes?
Ze moeten stevig zijn omdat het nog wel eens wil dat ik ze snel even moet wegdoen, en dan worden ze al gauw even om de hand gewikkeld en in de broekzak gedaan. Uit eigen ervaring weet ik dat dikkere kabels het langer volhouden.
Verder moeten ze water en zweet proof zijn omdat ik regelmatig in de regen bezig ben en ze een beetje schoon wil houden. Tijdens hardlopen zweet ik nogal.
Volume en play/next song controls zouden handig zijn maar niet noodzakelijk

Dit bericht heb ik ook in het algemene in ear en oortjes topic gezet maar die is redelijk inactief, daarom hier nogmaals.

Alvast bedankt voor het meedenken

Mvg,
Albert

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Appie de Drenth schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 14:17:
Wat voor oordopjes heb je nu, en hoe bevallen die?
Momenteel gebruik ik Jabra active "in-ears. Deze heeft dopjes die een pasvorm hebben voor in het oor, niet ideaal omdat ze mij niet lekker zitten. Qua geluids qualiteit vind ik ze prima. Verder is het ideaal at ze water en zweet bestendig zijn.
Hiervoor had ik standaart samsung oortjes van een galaxy s5 die hebben het ook redelijk lang vol gehouden (2 maanden), maar kregen een kabelbreuk zonder aanwijsbare reden.
Daarvoor diverse oortjes die door o.a. water en kabelbreuken om het leven zijn gekomen.

In-ears of oordopjes?
In-ears, de echte, niet die vage pasvorm gevallen. Ook geen over-ear haken eraan.

Hoe heb je de balans tussen de lage, midden en hoge tonen het liefst? (klankbeeld)
Redelijk evenwicht, eventueel meer neigend naar laag

Welke muziekgenres luister je het meest naar? En welke af en toe?
Vooral naar Hardcore & andere electronische muziek, regelmatig naar rock en metal en af en toe naar klassiek(achtige) muziek. Ook gebruik ik ze veel bij skype en youtube filmpjes.

Hoe wil je jouw oordopjes / in-ears gaan gebruiken?
Ze moeten geschikt zijn om tijdens het werk (boerderij: trekkerrijden en andere luidruchtige activiteiten) te kunnen gebruiken en ook tijdens hardlopen.

Heb je een merkvoorkeur?
Nee

Wat is het budget?
Tot €70 (ik hoop er 1-2 jaar mee te doen deze keer 8)7 )

Heb je verder nog eisen / verwachtingen bij je nieuwe oordopjes?
Ze moeten stevig zijn omdat het nog wel eens wil dat ik ze snel even moet wegdoen, en dan worden ze al gauw even om de hand gewikkeld en in de broekzak gedaan. Uit eigen ervaring weet ik dat dikkere kabels het langer volhouden.
Verder moeten ze water en zweet proof zijn omdat ik regelmatig in de regen bezig ben en ze een beetje schoon wil houden. Tijdens hardlopen zweet ik nogal.
Volume en play/next song controls zouden handig zijn maar niet noodzakelijk

Dit bericht heb ik ook in het algemene in ear en oortjes topic gezet maar die is redelijk inactief, daarom hier nogmaals.

Alvast bedankt voor het meedenken

Mvg,
Albert
Ik zou eens over de grens, bij Banggood bijvoorbeeld, eens kijken naar de Xiaomi Pistons. Dat zijn echt erg goede dopjes voor die prijs.

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Van het merk Shure zijn er wel veel lovende reviews..