Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en school (ICT).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat zo rond de 1000 € te denken
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neel
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
i5 6600k, GTX970, 8 GB Ram
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Future-proof Makkelijk uit te breiden in een later stadium
Ga je overklokken?
Ja dat ben ik zeker van plan.
Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
Graag advies hoe ik binnen mij budget een zo goed mogelijk systeem kan maken die, in een later stadium, makkelijk te upgraden is met bijvoorbeeld een extra videokaart of waterkoeling voor extra overklok mogelijkheden. Dus zoals de titel al zegt een systeem die lang meegaat en makkelijk uitbreidbaar is.
Dit heb ik nu bedacht. Over het ram 1 balkje van 8gb om later te kunnen upgraden naar eventueel 32gb of is 16 genoeg en kan ik beter 2x4 nemen. Graag jullie advies
Gamen en school (ICT).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat zo rond de 1000 € te denken
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neel
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
i5 6600k, GTX970, 8 GB Ram
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Future-proof Makkelijk uit te breiden in een later stadium
Ga je overklokken?
Ja dat ben ik zeker van plan.
Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
Graag advies hoe ik binnen mij budget een zo goed mogelijk systeem kan maken die, in een later stadium, makkelijk te upgraden is met bijvoorbeeld een extra videokaart of waterkoeling voor extra overklok mogelijkheden. Dus zoals de titel al zegt een systeem die lang meegaat en makkelijk uitbreidbaar is.
Dit heb ik nu bedacht. Over het ram 1 balkje van 8gb om later te kunnen upgraden naar eventueel 32gb of is 16 genoeg en kan ik beter 2x4 nemen. Graag jullie advies
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 258,95 | € 258,95 |
| 1 | MSI Z170A GAMING PRO | € 159,22 | € 159,22 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 362,95 | € 362,95 |
| 1 | NZXT S340 Wit | € 63,95 | € 63,95 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 27,95 | € 27,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M1A2400C14 | € 61,- | € 61,- |
| 1 | Sharkoon WPM600 Bronze | € 55,- | € 55,- |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 102,95 | € 102,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.091,97 | |
[ Voor 9% gewijzigd door MichaelvD op 20-08-2015 15:25 . Reden: Moederbord aangepast ]