Betaalbare TV om op te gamen

Pagina: 1
Acties:
  • 376 views

• Castanje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 05-12-2024
Hallo Tweakers,

Ik zoek een?
Een goede tv waar ik fijn op kan gamen met een lage inputlag.

Wat is je budget?
<€800,-

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Mijn PS4 en Wii U op aan te sluiten en om er (3D) films mee te kijken.

Wat heb je zelf al gevonden?
De Sony Bravia KDL-50W805B lijkt mij een goede tv vanwege de lage input lag, maar jammer van de 3D bug :'( .
Dan is er ook nog de Sony Bravia KDL-43W805C, die een slagje kleiner is, maar wat is verder het verschil met de 805B? Heeft deze geen 3D bug? En heeft deze ook een lage input lag?

Verder nog suggesties? Dankjulliewel :)

Groetjes,

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Je vragen mbt de sony toestellen zijn al 23423423keer de revue gepasseerd in de bijbehorende topics:
\[3D/LED/UHD TV] Sony 2014 line-up
\[3D/LED/UHD TV] Sony 2015 line-up

39

• Castanje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 05-12-2024
Fietsbel schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 12:37:
Je vragen mbt de sony toestellen zijn al 23423423keer de revue gepasseerd in de bijbehorende topics:
\[3D/LED/UHD TV] Sony 2014 line-up
\[3D/LED/UHD TV] Sony 2015 line-up
Dan ga ik die topics maar eens even bekijken :+ Maar 100+ pagina's doorspitten is ook geen pretje. Misschien dat je mijn vragen zou kunnen beantwoorden als je het antwoord weet?

[ Voor 14% gewijzigd door Castanje op 20-08-2015 12:41 ]

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-10 11:55

garriej

Ik las ondertieten.

Ik heb de KDL-50W805B gekocht een tijdje terug, top TV. Smart tv werkt soms wat traag, verder niks op aan te merken. Gamen gaat perfect!

• lterwee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 30-09 13:25
Zelf heb ik ook de KDL-50W805B staan en met mijn Xbox one game ik hierop en dat gaat prima. Moet wel zeggen dat ik geen ervaring heb met snelle shooters. Games die ik doe zijn GTA/Forza/diablo.

Het smart gedeelte verneem ik ook dat het erg traag is, maar zelf heb ik voor het media gedeelte er een raspberry pi op aangesloten met kodi. ICM CEC kan ik deze uitstekend bedienen via de afstandbediening.

Daarnaast is 1 van de minpunten dat het na starten lang duurt voor je kan wisselen van HDMI kanaal. Dit duurt inderdaad vrij lang. Zelf heb ik hier echter ook geen last van doordat ik mijn receiver als HDMI switch gebruik.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:54

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

We gaan natuurlijk niet crossposten. Je bent inmiddels ook al in een van de overkoepelende topics dezelfde vraag aan het stellen, dan mag deze dicht.

Lees je eerst in, zoals dat gebruikelijk is op dit forum! Succes! :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.