Hey hoi,
Ik heb een TV kaart van Hauppauge, een Win TV theatre en als je zo'n kaart hebt dan krijg je er gratis een zak problemen bij waar je akelig van wordt.
Na 400 keer format c: verder te zijn omdat die kaart het systeem zo vast laat lopen als een heel appartement ben ik het echt zat.:r
Dus de problemen die ik heb zijn:
1. Steeds vastlopen tijden snapshot maken of AVI opnemen, of hij loopt vast als je wat instellingen wilt veranderen.
Als ik 'line in' op dempen zet werkt het iets beter dus ik denk dat de Soundblaster Live ook roet in het eten gooit.
2. allemaal strepen op het beeld in full screen mode
ik heb het volgende systeem:
Celeron 433 op 66Mhz
224 MB geheugen
harde schijf IBM 5200 rpm
moederbord Abit VA6
Soundblaster Live geluidskaart
Asus V3800 magic videokaart
Nu is dit niet echt een supersnel systeem maar moet je nu echt een gigaherz systeem hebben en een Geforce kaart om een beetje TV te kijken??
Wie kan me uit de brand helpen met dit vreselijke probleem??
Alvast bedankt
Mzzls
Ik heb een TV kaart van Hauppauge, een Win TV theatre en als je zo'n kaart hebt dan krijg je er gratis een zak problemen bij waar je akelig van wordt.
Na 400 keer format c: verder te zijn omdat die kaart het systeem zo vast laat lopen als een heel appartement ben ik het echt zat.:r
Dus de problemen die ik heb zijn:
1. Steeds vastlopen tijden snapshot maken of AVI opnemen, of hij loopt vast als je wat instellingen wilt veranderen.
Als ik 'line in' op dempen zet werkt het iets beter dus ik denk dat de Soundblaster Live ook roet in het eten gooit.
2. allemaal strepen op het beeld in full screen mode
ik heb het volgende systeem:
Celeron 433 op 66Mhz
224 MB geheugen
harde schijf IBM 5200 rpm
moederbord Abit VA6
Soundblaster Live geluidskaart
Asus V3800 magic videokaart
Nu is dit niet echt een supersnel systeem maar moet je nu echt een gigaherz systeem hebben en een Geforce kaart om een beetje TV te kijken??
Wie kan me uit de brand helpen met dit vreselijke probleem??
Alvast bedankt
Mzzls