Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Garantie voor bedrijven is anders (lees: beperkter) dan consumenten garantie. Fabrieksgarantie vanuit Apple is hetzelfde.
Wat houdt dit concreet in? Stel dat er een probleem ontstaat waar de draaiknop niet meer werkt. Krijg ik dan gewoon garantie zoals een normale consument, of doen ze juist bij zulke problemen moeilijk?blackjack21 schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 10:30:
Garantie voor bedrijven is anders (lees: beperkter) dan consumenten garantie. Fabrieksgarantie vanuit Apple is hetzelfde.
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Het beperkte zit hem in de duur van de garantie. Bij een zakelijke aankoop is er een jaar garantie ipv twee jaar.Dannydekr schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 10:37:
[...]
Wat houdt dit concreet in? Stel dat er een probleem ontstaat waar de draaiknop niet meer werkt. Krijg ik dan gewoon garantie zoals een normale consument, of doen ze juist bij zulke problemen moeilijk?
Prima, dan ga ik akkoord met de aankoop.
Garantiekwesties horen in het Shopping Forum, echter de antwoorden op deze vragen zijn met een beetje Googlen te vinden. Dit topic gaat derhalve op slot. Mocht je er niet uitkomen dan mag je een nieuw topic openen in het Shopping Forum.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.