[bug / got] async probleempjes?

Pagina: 1
Acties:

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-11 22:45
Mja, wat moeten we hier van maken? :)

Bugje

Ik plaatste via de quick reply een reactie met een plaatje en een url met wat tekst.
Nadat ik op 'plaats reactie' klikte, kreeg ik het schermpje te zien dat de afbeeldingen werden gecontroleerd.
Echter, bleef deze "hangen" en werd de pagina niet ververst. Ik zag echter wel ineens het groene balkje onderaan het topic ontstaan '1 nieuwe reply' (of iets dergelijks). En met dat ik daar op klik ontstaat bovenstaand screenshot.

Kortom: het is een lekker zooitje :P

Heb dit nu tweemaal mee gemaakt (op verschillende pc's). Bij de eerste keer dacht ik 'ach, zal wel aan deze pc liggen', maar nu ik het dus ook op deze pc heb toch maar even melding doen ;)

• PdeBie
Merkte net dat het ook gebeurde bij het plaatsen van een reactie via de gewone reply, in plaats van de 'quickreply'.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:52

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb dat ook wel eens, voornamelijk op tragere en/of instabliere verbinding (zoals wifi). De post wordt dan serverside al doorgevoerd terwijl de client nog wacht op response, en ondertussen is de Ajax call om nieuwe berichten op te halen sneller :P

An sich is dit technisch geen probleem, maar ik snap dat het wat raar staat. Wellicht kunnen we het pollen naar nieuwe reacties beter uitschakelen wanneer een message post wordt verwerkt?

Intentionally left blank

• PdeBie
Mwa, ik zit hier op een vrij rappe glasvezelverbinding. Dus weet niet of het daar aan ligt :)

Het is me pas 3x overkomen nu in (naar schatting) een maand tijd, dus het is niet heel hinderlijk.