Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Outlook mails verdwijnen rechtstreeks in de prullenmand

Pagina: 1
Acties:

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-11 19:35
Hoi,

Ik merk de laatste tijd dat mijn inkomende mails op bepaalde dagen (schijnbaar willekeurig) rechtstreeks in mijn prullenbak terechtkomen. Ik heb het vandaag nog maar eens gemerkt. Bij het openen van outlook vond ik er geen enkele mail van gisteren in terug (wat vreemd was en nu extra opvalt omdat ik gisteren een vrije dag had).

Na wat zoekwerk vond ik ze terug in mijn prullenbak. Het is niet de eerste keer dat ik mails zou moeten ontvangen hebben die ik na wat zoekwerk in de prullenbak terugvind.

Iemand een idee waar ik kan starten met het zoeken naar een oplossing voor dit probleem?

• Joostjeb
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11 14:40
Heb je rules ingesteld staan die de mail verplaatsen? Het zou ook kunnen zijn dat iemand in je postvak meeleest. Dit kan je controleren als je rechter muisknop op je postvak drukt en dan naar eigenschappen gaat om vervolgens mij bij machtigingen te kijken. Ik zou in ieder geval mijn wachtwoord wijzigen.

• Ekfad
Hallo,

Voor zover ik heb nagegaan zie ik geen regels ingesteld staan.
Wat de machtigingen betreft, dat moet ik even nakijken. Maar ik ben de enige persoon op dat netwerk en het is ook de enige pc op dat netwerk (het is een privenetwerk)

Heb wel al gevonden dat het eventueel ook te maken kan hebben met de mailaccount op mijn gsm. Kan dat?

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:47
[verwijderd]

[ Voor 85% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:46 ]

• Ekfad
Gisteren ook mijn telefoon in de verste verte niet aangeraakt :) was echt een dagje vrij. :)

Tot nu toe dacht ik inderdaad dat ik ze misschien per ongeluk verwijderd had op mijn gsm maar gisteren was absoluut niet het geval.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Misschien wordt ergens mail binnengehaald via POP waar mail vaak standaard na binnenhalen wordt verwijderd. Heb je toegang tot de server? Dan kan je daar tijdelijk logging aanzetten & kijken wat er gebeurt,

Of makkelijker: verander je wachtwoord eens en kijk welke apparaten / welke software gaat piepen. Sowieso goed om af en toe je passwords te veranderen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1