[ADV] Geluidsinstalatie feestzaal

Pagina: 1
Acties:
  • 193 views

• teunemans
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-01-2024
hallo,
Ik zoek voor in een feestzaalje bij mij thuis een degelijke versterker, en twee of vier boxen.
De ruimte is 6m bij 12m groot, 72m2 dus.

Mijn budget is €500 max.

Zoals je kan begrijpen is het voor feestjes, dus het moet wel fatsoenlijk zijn, hoeft niet afgebroken te worden, en ik moet er een laptop op aan kunnen sluiten. (weet niet of ik dan nog iets meer nodig heb dan alleen een versterker en een paar boxen.)

Mocht er meer info nodig zijn hoor ik het wel, en alvast bedankt voor de hulp.

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

teunemans schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 22:32:
Mocht er meer info nodig zijn hoor ik het wel, en alvast bedankt voor de hulp.
Waar we allemaal erg benieuwd naar zijn is welke informatie je zelf al hebt gevonden.
Ik denk dat een website als Baxshop b.v. hele mooie producten biedt, netjes onderverdeeld in de gewenste categorieën (speakers & versterkers & evt. mengpaneel)

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Op het forum wordt eigen inzet verwacht en die heb ik eerlijk gezegd niet gezien. Wat heb je zelf in gedachten?

Daarnaast horen aankoopadvies topics thuis in Consumentenelektronica Aankoopadvies

Ik zou je adviseren om er eerst eens zelf moeite in te steken en zo nodig een goed topic te starten met behulp van de quick-start.

Dit topic krijgt een slotje.

Dit topic is gesloten.