windows server 2012

Pagina: 1
Acties:
  • 541 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

ik heb een dedicated server maar heb de gatway verkeerd in gesteld, Nu is de server alleen nog te bereiken via ssh en putty .

Is er iemand die weet of ik / en hoe de gatway adres kan veranderen ?

bvd
JW

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Geen idee wat je bedoelt aangezien Server 2012 zelf geen SSH-services verleent dus je zal ongetwijfeld een oplossing in-place hebben die je zelf hebt bedacht. Of je formuleert het verkeerd en je kan alleen nog SSH'en naar de hypervisor (zoals XenServer) en je hebt vanaf daar geen idee hoe je je VM moet aanpassen.

Oftewel, welkom op T.net maar ik zou adviseren om je startpost in ieder geval overzichtelijk te maken en ons info te geven wat je wel kan & mag, hoe je bepaalde dingen al geprobeerd hebt om op te lossen en waar je precies vastloopt en waarom TechNet/Google je hierbij niet voldoende informeert.

[ Voor 5% gewijzigd door MAX3400 op 20-08-2015 11:00 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• tweakict
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-09 10:14
Neem de console over via de hypervisor of KVM? ILO van HP of DRAC van Dell is ook nog een optie

Succes! :9

[ Voor 41% gewijzigd door tweakict op 20-08-2015 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-09 15:29

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 21:28:
Hallo

ik heb een dedicated server maar heb de gatway verkeerd in gesteld, Nu is de server alleen nog te bereiken via ssh en putty .

Is er iemand die weet of ik / en hoe de gatway adres kan veranderen ?

bvd
JW
Tja, hoewel we je best willen helpen, zonder meer informatie gaat dat niet lukken.

Probeer het nog eens, maar dan in het juiste forum. Dit forum (Professional Networking & Servers) is bedoeld voor de professionelere zaken. Een eigen servertje, al dan niet hosted, is geen PNS.

Maar let wel, op Google zijn voldoende handleidingen te vinden hoe je IP gegevens aanpast van een Windows Server. Mocht je er fysiek of anderszins niet meer bij kunnen komen, dan kan je altijd je hoster bellen.

Dit topic is gesloten.