Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Lage downloadspeed TP Link AC600

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey iedereen

Aangezien ik geen kabels op kamer heb, gebruik ik de TP-Link AC600. Mijn router vindt hij op volle signaalsterkte, maar de dowloadsnelheid is enorm slecht. Ik spreek over max 222.4KB/s

Weet iemand hoe ik aan deftige snelheden kan raken want is niet ideaal ook voor eens online een spelletje te spelen of film te kijken.

Thanks!

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 27-11 13:06
Welke router heb je? Op welke snelheid maakt hij verbinding met je router? Wat is de afstand tot de router? Hoeveel muren zitten er tussen je router en je PC?

Zijn er zaken die misschien heel hard kunnen storen op je wifi signaal in de buurt? Een van de bekendste die je wifi nogal sloopt is bijvoorbeeld een babyfoon (kan ook van de buren zijn).

m.a.w. misschien handig om iets meer informatie te geven :-)

Verwijderd

Topicstarter
Router: Linksys WRT54GR
Afstand is de kamer hieronder, geen beton ertussen. Met Playstation heb ik geen problemen en die staat hier ook. Waar kan ik zien op welke snelheid hij verbinding maakt met router? (Sinds vandaag terug Windows, afgelopen 7 jaar Mac gehad :p )

Verwijderd

Topicstarter
http://www.mediamarkt.be/...2,2129939.html?langId=-17

Zou dit een oplossing zijn? (Dan ook nog een internetkabel erbij kopen)