Goedenavond,
Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop voor m'n studie. Hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Wat ga je met je laptop doen?
Studie, aantekeningen maken, word, excel maar ook verschillende boekhoudprogramma's e.d. Buiten dat heel licht gamen, meer als tijdverdrijf intel HD 5500 is genoeg.
Wat is je budget?
500-750 is ongeveer het budget.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Hij moet iedere dag mee naar school en tijdens mijn stage mee. Dus liefst geen bakbeest
maximaal 15,6 inch zoek ik ook naar.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee, maar Asus en Lenovo hebben volgens mij wel de beste voor dit budget van wat ik nu heb gezien
Ik heb zelf al heel wat research gedaan, maar ik kan eigenlijk niet echt kiezen.
dit zijn wel de eisen die ik wil:
i5
hdd/ssd maakt niet uit
1920x1080
intel 5500
Overigens, Nu zag ik deze staan :
http://www.laptopshop.nl/...ml#product_specifications
Deze voldoet eigenlijk aan alle eisen. Maar op tweakers en iedere andere site staat dat hij maar 1366 x 768 heeft. Dit staat ook op andere sites als paradigit. Mischien een fout van Coolblue? of mis ik iets.
In ieder geval, suggesties zijn welkom! Hartelijk dank alvast.
Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop voor m'n studie. Hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Wat ga je met je laptop doen?
Studie, aantekeningen maken, word, excel maar ook verschillende boekhoudprogramma's e.d. Buiten dat heel licht gamen, meer als tijdverdrijf intel HD 5500 is genoeg.
Wat is je budget?
500-750 is ongeveer het budget.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Hij moet iedere dag mee naar school en tijdens mijn stage mee. Dus liefst geen bakbeest
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee, maar Asus en Lenovo hebben volgens mij wel de beste voor dit budget van wat ik nu heb gezien
Ik heb zelf al heel wat research gedaan, maar ik kan eigenlijk niet echt kiezen.
dit zijn wel de eisen die ik wil:
i5
hdd/ssd maakt niet uit
1920x1080
intel 5500
Overigens, Nu zag ik deze staan :
http://www.laptopshop.nl/...ml#product_specifications
Deze voldoet eigenlijk aan alle eisen. Maar op tweakers en iedere andere site staat dat hij maar 1366 x 768 heeft. Dit staat ook op andere sites als paradigit. Mischien een fout van Coolblue? of mis ik iets.
In ieder geval, suggesties zijn welkom! Hartelijk dank alvast.
[ Voor 4% gewijzigd door Calomaris op 19-08-2015 20:17 ]