In de recente nieuwsexplosie omtrent de introductie/uitrol van Windows 10 is dit wellicht nog niet ter sprake gekomen:
In de cleaning-log van 360 Total Security zag ik dat het programma een startup-item en registervermelding van Windows heeft verwijderd. (al een maand geleden of zo...)
Het icoontje was van het "moderne" windows-logo.(niet 7)
Ik vermoed dat dit de "irritante pop-up" van windows-update is waar iedereen die nog niet naar 10 geupgrade heeft het over heeft.
Ik heb deze pop-up dus ook nog nooit gezien hier!
In feite doet het beveiligingsprogramma wat het moet doen, nl. veranderingen in startup- en schedule-items tegenhouden.
Overigens staat er al wel een kopie van W10 op de harde schijf klaar om geïnstalleerd te worden.
Dit nadat ik de download-tool van windows zelf heb gebruikt...
Zijn er meer mensen met deze ervaring?
Vind je het, zoals ik, wel vermakelijk want op te lossen, of
Mag een dergelijke update van je OS niet verborgen worden gehouden door "third-party"-software?
Meningen graag, oplossingen voor diegenen die dat willen zijn welkom, maar dat is niet het doel van dit topic...
En lelijke dingen over chinezen zijn ook niet welkom!
In de cleaning-log van 360 Total Security zag ik dat het programma een startup-item en registervermelding van Windows heeft verwijderd. (al een maand geleden of zo...)
Het icoontje was van het "moderne" windows-logo.(niet 7)
Ik vermoed dat dit de "irritante pop-up" van windows-update is waar iedereen die nog niet naar 10 geupgrade heeft het over heeft.
Ik heb deze pop-up dus ook nog nooit gezien hier!
In feite doet het beveiligingsprogramma wat het moet doen, nl. veranderingen in startup- en schedule-items tegenhouden.
Overigens staat er al wel een kopie van W10 op de harde schijf klaar om geïnstalleerd te worden.
Dit nadat ik de download-tool van windows zelf heb gebruikt...
Zijn er meer mensen met deze ervaring?
Vind je het, zoals ik, wel vermakelijk want op te lossen, of
Mag een dergelijke update van je OS niet verborgen worden gehouden door "third-party"-software?
Meningen graag, oplossingen voor diegenen die dat willen zijn welkom, maar dat is niet het doel van dit topic...
En lelijke dingen over chinezen zijn ook niet welkom!
[ Voor 0% gewijzigd door ToolBee op 19-08-2015 22:21 . Reden: typo ]
Gaat het niet zoals het moet, moet het maar zoals het gaat...