Link naar profiel in reacties per mail

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
Ik mis een link naar user profiel in reacties per mail.
Zou wel handig zijn daar gelijk op te kunnen klikken en zo iemands feedback bekijken.

Nu moet je manueel een zoekopdracht in de site starten. Denk dat meer mensen feedback zullen bekijken als het een link in de e-mail is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:15

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Hoe bedoel je? Het staat er erg vaag beschreven. Wil je zeggen dat je een link naar je eigen profiel mist als je een mailtje krijgt dat iemand op je profielpagina heeft gereageerd? Dat is met 2 klikken vanaf elke tweakers.net pagina op te roepen. Als je al geen notificatie ervan krijgt, dan is 't ook met 2 klikken te vinden en heb je dus 2 snelle manieren om 't op te roepen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik gok dat wordt geduid op reacties op http://tweakers.net/aanbod/

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
Yes, goed gegokt. Ik bedoel inderdaad reacties op advertenties. Via DM is een profiel van iemand die reageert binnen handbereik.

Reacties per mail vergen wat meer moeite om te achterhalen met wie je te maken hebt.

Communicatie verloopt dan via mail. Lijkt mij handig om daarin ook te linken naar het profiel van de reageerder.