Toon posts:

Ps4 livestreaming issue

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goede dag, ik heb een vraag.. ik wou vandaag lekker gaan livestreamen op mijn ps4.. Best quality zou geen probleem moeten maken.. tot ik me livestream opstart en geen beeld krijg.. op twitch zegt die de heletijd loading video en op een gegeven moment knalt die mij eruit..

Ik heb ziggo 120 down en 12 up.. en zou zelf op Best HD Goed moeten kunnen streamen..
De game die ik wil streamen is destiny. op speedtest geeft die aan dat ik 120mb heb en zelfs 11/12 upload..
maar op de ps4 verschilt het heel erg.. Nu weet ik dat er vandaag bij mij in de buurt een grote storing is geweest die al verholpen zou zijn..

iemand ideeen wat ik kan doen? Vind het aardig vervelend dat die aan geeft dat die goed is, maar elke x springt tussen verschillende mbps..

Alles bij mij zit via de kabel dus geen wifi! Behalve me telefoon maar dat zou niks uitmoeten maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 03-10 21:26
Is nog niet opgelost hoor net het NOS journaal dat het waarschijnlijk nachtwerk wordtvoor Ziggo. Ddos aanval is veel groter dan gedacht. Ze hopen morgen weer normaal kunnen draaien.