Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop voor opleiding van Applicatieontwikkelaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?
VMware is van essentiele belang daarnaast wil ik games kunnen spelen op mijn laptop zoals H1Z1 en school werkzaamheden.

Wat is je budget?
700,- euro maximaal

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, ik moet hem namelijk mee naar school nemen voor mijn studie.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik wil het liefste HP aangezien dit merk mij bekend is en hierdoor vertrouwd aanvoelt.

Eisen zijn dus:
- Meerdere VMWare's moeten kunnen draaien op de laptop
- Ik moet standaard games kunnen draaien.
- Het zou handig zijn als ie weinig gewicht heeft aangezien ik hem mee moet nemen. dit is geen noodzaak maar wel een pluspunt.

Waar ik zelf aan zat te denken was de HP Pavilion 15-p277nd. https://www.electrocorner...P3IyZ-AtccCFcnItAody_EJbA

Ik ben benieuwd naar jullie voorstellen.

Met vriendelijke groet,

Bas. :)

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Wat is je vraag en waar kunnen we je mee helpen?

Misschien kun je je eisen nog wat verder uitbreiden zodat je wat beter kunt filteren in de pricewatch.

Hoi!

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11 10:54

Vidra

Vragen?

Wat zijn in je ogen standaard games? Hebben we het dan over MOBA's (League of Legends, etc) of toch volwaardige games?

Topic starters worden geacht minimaal 2 zelf gevonden opties voor te stellen.

Simpelweg zou ik even filteren op een 15" model, een Core i5 of Core i7 model met een HQ type aanduiding (dus geen U of ULV).

Het model wat jij hebt aangegeven is per juli 2015 uit het actuele aanbod van HP verdwenen ... eg. een oud model.

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:50

Umbrah

The Incredible MapMan

Als applicatie ontwikkelaar, en het schrijven van code, is screen estate belangrijk, ik zou filteren op minimaal 1920*1080; meer regels code, en meer vensters tegelijk open op die manier. Geheugen zal ik ook hoog aanhouden. Deze eisen zijn goed te doen, en snelle storage is dan ook mogelijk (geloof me, je wilt een SSD, maar door die vele VM's óók een HDD, dus mogelijk een caddy erbij kopen om de DVD speler te vervangen).

GPU eisen zal ik misschien achterwege laten met die wensen en dat budget, want dan kom je vaak op een 1366*768 laptop uit, en daar valt je hoofddoel: de opleiding niet even eenvoudig mee te realiseren.