Hallo,
Ik heb reeds een lijstje gemaakt voor een Intel gaming pc, maar kwam een stuk boven budget (rond de 900,-). Aangezien ik ook nog OS, monitor, muis en toetsenbord moet kopen moet het wel maximaal die prijs zijn of lager. Op het moment heb ik dit:
Ik zoek een?
CPU en videokaart, alles erop en eraan!
Wat is je budget?
Maximaal 500,- Ietsje erover mag natuurlijk mits het een goede reden heeft
aangezien uni tegenwoordig best duur is
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil eens kijken welke voordelen AMD geeft ten opzichte van Intel. Ik heb gehoord dat ik een goedkopere PC kan bouwen met AMD met dezelfde prestaties als een Intel PC.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De rest van de build staat in het lijstje (moet ik hier iets aan veranderen?). Ik heb wel gelezen dat AMD vaak erg warm wordt dus tips voor koeling zijn ook altijd welkom!
Vaak moet ik de voeding kiezen op basis van de videokaart en CPU aangezien AMD veel slurpt volgens mij, vandaar dat die nog niet in het lijstje staat.
Is het een goed idee om de mindset op AMD te zetten in plaats van Intel? Zo niet, wat zijn de juiste Intel componenten?
Gr.
Ik heb reeds een lijstje gemaakt voor een Intel gaming pc, maar kwam een stuk boven budget (rond de 900,-). Aangezien ik ook nog OS, monitor, muis en toetsenbord moet kopen moet het wel maximaal die prijs zijn of lager. Op het moment heb ik dit:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B6 | € 82,95 | € 82,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST2000DM001, 2TB | € 70,95 | € 70,95 |
| 1 | Corsair Carbide SPEC-03 White Led | € 63,79 | € 63,79 |
| 1 | Crucial CT102464BA160B | € 39,95 | € 39,95 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 82,95 | € 82,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 340,59 | |
Ik zoek een?
CPU en videokaart, alles erop en eraan!
Wat is je budget?
Maximaal 500,- Ietsje erover mag natuurlijk mits het een goede reden heeft
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil eens kijken welke voordelen AMD geeft ten opzichte van Intel. Ik heb gehoord dat ik een goedkopere PC kan bouwen met AMD met dezelfde prestaties als een Intel PC.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De rest van de build staat in het lijstje (moet ik hier iets aan veranderen?). Ik heb wel gelezen dat AMD vaak erg warm wordt dus tips voor koeling zijn ook altijd welkom!
Vaak moet ik de voeding kiezen op basis van de videokaart en CPU aangezien AMD veel slurpt volgens mij, vandaar dat die nog niet in het lijstje staat.
Is het een goed idee om de mindset op AMD te zetten in plaats van Intel? Zo niet, wat zijn de juiste Intel componenten?
Gr.