( t-mobile) Nog steeds last van storing, wil weg daar maar..

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07:45
Wat is er aan de hand?

Ik kan al sinds vrijdag niet bellen, en kan pas sinds gisteren sporadisch telefoontjes ontvangen.

Waarom wil je weg?

Ik ben zakelijke klant bij t-mobile, nu is het al vervelend dat er een storing is. Alleen wat nog vervelender is dat ik geen zekerheid kan krijgen over hoelang het nu nog kan duren. Er wordt elke dag gezegd ja meneer vandaag of morgen. Maar ik heb er geen vertrouwen meer in.

Wat heb je al gedaan?

Ik heb een aantal maal gebeld met t-mobile en die zeggen ja je kan niet zomaar weg. Er is een storing daar kunnen wij niks aan doen. En je moet ons de kans geven om het op te lossen. Mijn vraag is hoe lang moet dit zijn?

Wat is jullie ervaring hierin?

How are you doing?

• PWA777
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22-09 14:48
Een nieuwe simkaart ophalen bij een T-Mobile shop zou volgens mij het probeem compleet moeten elimineren.

• stftweaker
PWA777 schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 09:53:
Een nieuwe simkaart ophalen bij een T-Mobile shop zou volgens mij het probeem compleet moeten elimineren.
Ik ga het morgen direct navragen. Vreemd dat dit van jou moet komen en niet van een medewerker van t-mobile...

How are you doing?

Verwijderd

stftweaker schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 21:11:
[...]

Ik ga het morgen direct navragen. Vreemd dat dit van jou moet komen en niet van een medewerker van t-mobile...
Are U serious? :X

• stftweaker

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Mobile Experts
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-03-2021

T-Mobile Experts

Bedrijfsaccount T-Mobile
Hoi stftweaker,

Ik begrijp heel goed dat je hier gefrustreerd door bent! Zeker als zakelijke klant wil je goed bereikbaar zijn. We hebben met man en macht gewerkt om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Inmiddels zou het bij iedereen weer moeten werken, klopt het dat je weer normaal bereik hebt? Zo niet, heb je al eens je simkaart eruit gehaald en daarna weer teruggeplaatst?

Mocht dat niet werken, dan kan je mij een privébericht sturen met daarin je gegevens en alternatief telefoonnummer waarop je bereikbaar bent. Ook ontvang ik graag wat meer info waar je problemen mee ervaart. Kan je bellen/gebeld worden/ gebruik maken van mobiel internet? Ik help je dan graag verder om je zo snel mogelijk weer online te krijgen!

Meer informatie over de storing en compensatieregeling lees je op t-mobile.nl/netwerkstoring

Vragen? Stel ze gerust!

Groetjes, Thalina
Conversatie Manager bij T-Mobile

T-Mobile Netherlands BV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinF
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 04-10 19:21
T-Mobile Experts schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 12:14:
Hoi stftweaker,

Ik begrijp heel goed dat je hier gefrustreerd door bent! Zeker als zakelijke klant wil je goed bereikbaar zijn. We hebben met man en macht gewerkt om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Inmiddels zou het bij iedereen weer moeten werken, klopt het dat je weer normaal bereik hebt? Zo niet, heb je al eens je simkaart eruit gehaald en daarna weer teruggeplaatst?

Mocht dat niet werken, dan kan je mij een privébericht sturen met daarin je gegevens en alternatief telefoonnummer waarop je bereikbaar bent. Ook ontvang ik graag wat meer info waar je problemen mee ervaart. Kan je bellen/gebeld worden/ gebruik maken van mobiel internet? Ik help je dan graag verder om je zo snel mogelijk weer online te krijgen!

Meer informatie over de storing en compensatieregeling lees je op t-mobile.nl/netwerkstoring

Vragen? Stel ze gerust!

Groetjes, Thalina
Conversatie Manager bij T-Mobile
Beetje offtopic: Dit zouden meer bedrijven moeten doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-12-2021
RobinF schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 12:20:

Beetje offtopic: Dit zouden meer bedrijven moeten doen!
[b/]4 uur Cup-a-Soup ;)[/b]

Serieus:

Wel goede oplossing denk ik zo. Zouden meer bedrijven moeten doen ja.

PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita

Pagina: 1